مدیرکل منابع طبیعی استان ایلام
مدیرکل منابع طبیعی استان ایلام گفت: استان ایلام مقام نخست اجرای پروژه‌های بیابان‌زدایی کشور را کسب کرد.
کد خبر: ۷۷۷۱۸
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۳ 16 August 2015

به گزارش تابناک ایلام،رضا احمدی بااعلام این خبرگفت: گروه نظارت و ارزشیابی سازمان از مجموع 245 شهرستان و 1436 پروژه در تمام کشور بازدید به‌عمل آورد.

وی افزود: بر طبق گزارش‌های ارائه‌ شده از نتایج حاصله از جمع‌بندی آمار و عملکرد طرح‌ها از لحاظ اعتباری و عملکردی استان ایلام با دارا بودن میزان دو هزار و 511 هکتار جنگل‌‌کاری دارای بیشترین سطح در این شاخص است.

مدیرکل منابع طبیعی استان ایلام عنوان کرد: در بخش بررسی ضرایب و امتیازات ارزشیابی طرح‌های مرکز جنگل‌های خارج از شمال، استان ایلام در بخش اجرای طرح‌های مصوب جنگل‌کاری، تعداد تولید و توزیع نهال، توسعه جنگل، احیاء و غنی‌سازی جنگل، توسعه زراعت چوب و با کسب 3. 94 امتیاز از مجموع 100 امتیاز موفق به کسب مقام نخست کشوری شد.

وی گفت: در بخش اجرای طرح‌ها و پروژه‌های بیابان‌زدایی با بررسی طرح بیولوژیک، جنگل‌های دست کاشت، مشارکت مردمی نیز با کسب 2. 93 امتیاز از مجموع 100 امتیاز مقام نخست را به دست آورد.

احمدی خاطرنشان کرد: در پایان این ارزیابی نیز در حوزه معاونت‌ها، معاونت فنی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان ایلام با کسب 28. 82 امتیاز از مجموع 100 امتیاز موفق به کسب مقام نخست کشوری و دریافت لوح تقدیر از معاون وزیر و رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار