مدیرکل آموزش و پرورش ایلام؛
مدیرکل آموزش و پرورش ایلام گفت:اخذ هرگونه وجه از دانش آموزان مدارس دولتی تحت عنوان پاک های کمک به مدرسه به صورت اجباری ممنوع است و در صورت رویت با متخلفین برخورد جدی خواهد شد.
کد خبر: ۷۷۶۷۰۶
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۸ 01 September 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ اسفندیار رستم زاد اظهار داشت  :مدارس هیات امنایی و مدارس خاص نیز به منظور اجرای فعالیت های فوق برنامه و کیفیت بخشی به سطح آموزش مبالغ اندکی را به عنوان شهریه از دانش آموزان دریافت کرده ولی سایر مدارس دولتی به هیچ وجه نباید شهریه ای در زمان ثبت نام از دانش آموزان اخذ کنند.

وی از اولیا دانش آموزان خواست هرگونه تخلف مدارس دولتی در زمینه اخذ وجه از دانش آموزان و مدارس غیر دولتی در صورت دریاف اضافه شهریه در زمان ثبت نام را به این اداره کل اطلاع دهند.

رستم زاد مدارس دولتی تنها حق بیمه دانش آموزی را می توانند از اولیا اخذ کرده ولی برای سایر فعالیت های آموزشی حق دریافت وجه را نخواهند داشت.

شهریه مدارس غیر دولتی در این استان برای سال تحصیلی ۹۸-۹۹ حداکثر ۲۵ درصد اضافه خواهد شد.

وی افزود: مدیران مدارس غیر دولتی برای سال تحصیلی آینده مجاز به افزایش نرخ شهریه شده اند.

وی ادامه داد: بر این اساس مدارس غیر دولتی موظفند شهریه دریافتی از دانش آموزان سه مقطع تحصیلی را برای مهرماه امسال بین ۲۰ تا ۲۵ درصد افزایش دهند.

مدیرکل آموزش و پرورش ایلام اضافه کرد: اکنون ۱۲۵ واحد آموزشی غیر انتفاعی در این استان فعالیت داشته که بیش از هفت هزار دانش آموز در سطوح مختلف تحصیلی در این مراکز تحصیل می کنند./م

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار