رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ایلام از وقوع یک فقره تصادف منجر به فوت بین سواری پراید با عابرپیاده در منطقه بانگنجاب شهرایلام خبر داد.
کد خبر: ۷۷۶۳۳۷
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۳ 31 August 2019

 به گزارش تابناک ایلام؛سرهنگ ابوالفضل کهزادی  اظهارداشت:حوالی ساعت ۲۳جمعه شب ازطریق مرکز فوریت های پلیسی از وقوع یک فقره تصادف منجربه مرگ در منطقه بانگنجاب شهرایلام اطلاع ،که بلافاصله موضوع در دستورکارکارشناسان پلیس راهور قرارگرفت.

وی افزود: باحضورکارشناسان در محل مشخص شد دراین حادثه ترافیکی یک دستگاه سواری پراید به علت سرعت غیر مجاز با مردی ۶۰ساله ملبس به لباس سیاه که درحال عبور از عرض بلوار پژوهش بوده به شدت برخوردو موجب مرگ وی شده است.

سرهنگ کهزادی درادامه با اشاره به اینکه منطقه تفریحی بانگنجاب شهرایلام که به یکی از تفرجگاه های شهروندان و محلی برای تخلیه هیجانات جوانان در ساعات شبانه تبدیل شده است، افزود: این منطقه به دلیل فقدان زیرساخت های ترافیکی مناسب، نداشتن تسهیلات ایمن و روشنایی کافی،جزو نقاط پرتصادف شهر ایلام محسوب می شود.

این مقام مسئول درادامه گریزی به آمار و فراوانی  تصادفات با عابران پیاده دراستان زد و خاطرنشان کرد: درپنج ماهه نخست امسال عابران سهم ۷۰درصدی در تصادفات فوتی داشته اند که در نوع خود یک رکورد بی سابقه است.

سرهنگ ابوالفضل کهزادی درپایان بابیان اینکه بیشتر تصادفات باعابران  درمعابرحاشیه شهر ومحلات  کم برخوردار شهررخ داده است،تصریح کر: این مسئله گویای توجه بیشتر مسئولان به توسعه و اصلاح زیرساخت های شهری انسان محور در نقاط حاشیه ای شهر می باشد./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار