همزمان با ششمین روز از هفته دولت، سه طرح صندوق کارآفرینی امید روز پنج شنبه با حضور مسئولان این نهاد در استان به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۷۷۶۰۲۲
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۰ 29 August 2019

 به گزارش تابناک ایلام، طرح‌های یاد شده شامل کلینیک دندانسازی، کارگاه تولید مصنوعات چوبی و کارگاه تراشکاری و تعمیر اسلحه به سرمایه گذاری 5 میلیارد و 600 ریال در روستاهای سرطاف و چالسرا شهر ایلام به بهره برداری رسید.

طرح‌های یاد شده برای 10 نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد کرده است.

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان ایلام در این مراسم گفت: این صندوق در راستای حمایت از طرحهای اشتغالزا و ایجاد اشتغال پایدار در روستاها و رفع مشکل بیکاری تسهیلات قرض الحسنه پرداخت می کند.

فرزان عزت پور با بیان اینکه حمایت از کسب و کارهای خرد و کوچک اولویت نخست این صندوق است، اظهار داشت: سعی داریم با شناسایی ظرفیت های استان بتوانیم اشتغال بیشتری ایجاد کنیم تا مشکل بیکاری جوانان این خطه رفع شود.

وی ادامه داد: صندوق کارآفرینی امید استان بعنوان یکی از عاملان پرداخت تسهیلات و حمایت از کارآفرینان قانون اشتغال پایدار روستایی با استفاده از منابع مشترک صندوق توسعه ملی کل اعتبارات تخصیص یافته به استان را جذب و از کارآفرینان روستایی مناطق مختلف با ارائه تسهیلات اشتغالزایی قرض الحسنه حمایت می کند.

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان ایلام یادآور شد: سال گذشته یک هزار و ۸۳۲ فقره تسهیلات اشتغال با اعتبار ۳۶۶ میلیارد و ۹۵۷ میلیون ریال و اشتغال یک هزار و ۶۸۰ نفر پرداخت شد که نقش برجسته و موثری در حمایت از کارآفرینان روستایی داشته است.

به گفته وی صندوق کارآفرینی امید با حمایت از پروژه های گل نرگس، پرورش میش داشتی، حوزه بوم گردی، اپلیکیشن های حوزه فناوری و حمایت از کارآفرینان در بخش های خدمات، صنعت و کشاورزی توانسته خدمات ارزنده ای به کارآفرینان ارائه دهد.

وی از دیگر خدمات این صندوق را اعطای تسهیلات امتیازی قرض الحسنه اشتغال در قالب طرح های سپرده گذاری کارا، امید، طرح زرین کسب و کار و واگذاری دستگاه های کارت خوان فروشگاهی (پوز سیار) با شرایط ویژه عنوان کرد.

وی تاکید کرد: صندوق کارافرینی امید بعنوان یک نهاد معتبر حمایتی دارای مجوز از سوی بانک مرکزی همواره در تلاش است با ارائه خدمات ارزنده به کارآفرینان در پیشبرد اهداف اساسی این صندوق گام های موثری بردارد./ع

 

 

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار