با حضور معاون پارلمانی رئیس جمهور، استاندار ایلام و رئیس دبیرخانه شورایعالی سلامت و امنیت غذایی، از سند جامع توسعه سلامت استان رونمایی شد.
کد خبر: ۷۷۵۹۱۸
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۵ 29 August 2019

 به گزارش تابناک ایلام؛معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: تامین سلامت زائران از محورهای مهم و تعیین کننده در راهپیمایی بزرگ اربعین است.

حسینعلی امیری تاکید کرد: با این حال تمامی دستگاه های اجرایی موظف هستند تمهیدات لازم برای پذیرایی از زائران را بیاندیشند.

استاندار ایلام نیز از برپایی بیمارستان صحرایی در مسیر کربلا و نجف خبر داد و گفت: بیمارستان های صحرایی که در ایام اربعین برپا می شود توسط بخش خیرین و ارگان ها و نهادهای دولتی و غیر دولتی حمایت می شود.

قاسم سلیمانی دشتکی ادامه داد: در ایام اربعین همچنین پایگاه های امداد و نجات در مسیر تردد زوار با همکاری بهداشت و درمان و هلال احمر و راهنما و رانندگی با تجهیزات کامل مستقر می شوند.

نماینده عالی دولت از شکل گیری موکب ها به صورت مجتمع های مجهز در دسته های ۱۰ تا ۱۲ تایی خبر داد و گفت: موکب ها با مدیریت واحد از نظر بهداشتی مدیریت می شوند که این مهم می تواند در کاهش هزینه ها، ساماندهی بهتر و بهداشت زوار تاثیر مثبت داشته باشد./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار