مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات ایلام خبر داد؛
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ایلام از افتتاح ۷۶ پروژه مجموعه ارتباطی این استان با اعتباری بالغ بر ۹۰۱ میلیارد ریال در هفته دولت خبر داد.
کد خبر: ۷۷۵۰۵۴
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۰ 26 August 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ عباس بیرامی در گفتگو با خبرنگار ما  از ایلام از آغاز بکار پروژه فیبر نوری روستایی به میزان 300 کیلومتر در استان خبر داد و اظهار کرد: ۷۶ پروژه مجموعه ارتباطی این استان با اعتباری بالغ بر ۹۰۱ میلیارد ریال در هفته دولت اففتاح خواهد شد .

وی یادآور شد: پروژه ارتقا سیستم تلفن بی سیم روستایی به تلفن همراه اول روستایی نسل سوم و چهارم تلفن همراه در ۷۳ سایت روستایی استان،اتصال ۱۰۰ روستای استان به شبکه ملی اطلاعات با حضور مقامات استانی به بهره برداری می رسد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ایلام ادامه داد: با توجه به سیاست‌های وزارت ارتباطات وفناوری اطلاعات مبنی بر فراهم آوردن شرایط مناسب برای دسترسی همگان به اطلاعات و فناوری‌ های نوین، بیشترین حجم افتتاح‌های هفته دولت مربوط به پروژه‌های مخابراتی در روستاها می‌باشد.

بیرامی همچنین درباره جزئیات این طرح هاف خاطرنشان کرد: از مجموع این پروژه ها 73 طرح مربوط به سایت های تلفن همراه، اجرای فیبرنوری در مسیرهای مختلف استان، یک مرکز تجمیع کننده محتوا و ساختمان پایانه فیبر نوری شهرستان مهران می باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار