مدیر کل راه و شهرسازی ایلام؛
مدیر کل راه و شهرسازی ایلام از رفع تصرف چهار هزار و 500 متر مربع از اراضی دولتی به ارزش ۹۰ میلیارد ریال در یک ماه گذشته توسط یگان حفاظت از اراضی این اداره کل در استان خبر داد.
کد خبر: ۷۷۴۵۰۵
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۸ 25 August 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ علی اصغر کاظمی  اظهار داشت: یگان حفاظت از اراضی اداره کل راه و شهرسازی ایلام در مرداد ماه امسال ضمن جلوگیری از تصرف اراضی ملی توسط افراد فرصت طلب، چهار هزار و 500 متر مربع از این اراضی را در شهرستان های ایلام و ایوان از تصرف اشخاص سودجو خارج کردند.

وی افزود: چنانچه مردم قصد خرید املاک در محدوده و حریم شهرهای سطح استان را دارند، ابتدا استعلامات لازم در این خصوص را از طریق اداره کل راه و شهرسازی بعمل و از خرید هرگونه اراضی فاقد سند مالکیت رسمی از افراد سودجو پرهیز کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام یادآور شد: پارسال ۳۶۷ متر مربع از اراضی مسکونی به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال نیز با صدور حکم قضایی با قلع و قمع حصار ایجاد شده و خلع ید و رفع تصرف به بیت المال بازگشت.

کاظمی تاکید کرد: یگان حفاظت اداره راه و شهرسازی استان با قاطعیت تمام مقابل افراد سود جو و فرصت طلب ایستاده و دست متجاوزان به اموال عمومی و بیت المال را کوتاه می کند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار