مدیرکل راه و شهرسازی ایلام؛
مدیرکل راه و شهرسازی ایلام گفت: حفاری تونل دوم راه کربلا به طول ۷۴۰ متر به پایان رسیده و جهت تردد اضطراری در ایام اربعین استفاده خواهد شد و بعد اربعین عملیات طاق بتونی و روشنایی و ... این تونل آغاز خواهد شد.
کد خبر: ۷۷۴۲۰۱
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۰ 24 August 2019

 به گزارش تابناک ایلام؛علی اصغر کاظمی اظهار داشت: خوشبختانه روند اجرای زیرساخت های اربعین در استان از سرعت خوبی برخوردار شده است.

وی افزود: در تلاش هستیم با تزریق اعتبارات بسیاری از پروژه های زیرساختی تا اربعین امسال در استان تکمیل و مورد استفاده قرار گیرد.

وی تصریح کرد: خوشبختانه  هدف های مورد نظر در بخش راهسازی محور ۱۰۲ کیلومتری ایلام – مهران در حال تحقق است و در این بخش راه و شهرسازی و پیمانکاران مربوطه به خوبی انجام وظیفه کرده اند.

کاظمی بیان داشت: زیرگذر ارغوان در جهت ایمنی تردد و رفع گره ترافیکی در حال احداث است و تا اربعین امسال به بهره برداری می رسد.

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام تصریح کرد: حفاری تونل دوم راه کربلا به طول ۷۴۰ متر به پایان رسیده و جهت تردد اضطراری در ایام اربعین استفاده خواهد شد و بعد اربعین عملیات طاق بتونی و روشنایی و ... این تونل آغاز خواهد شد.

وی گفت: حفاری تونل ۸۴۰ متری  کیلومتر ۵ که اخیراً آغاز شده به خوبی در جریان است و تاکنون ۲۲۰ متر آن حفاری شده است و قسمت های باقیمانده محور در حال چهار بانده شدن است و عملیات رو سازی و آسفالت در این قسمت‌ها در حال انجام است و نصب جدا کننده بتونی نیز در قسمت‌هایی از مسیر آغاز شده است.

وی افزود:در مجموع اهداف مورد نظر برای اربعین امسال در حوزه راه سازی محور ایلام مهران در حال تحقق است و منطقه کنجانچم نیز تاکید شده تا همزمان با احداث پل بزرگ محور جهت تردد اضطراری رمپ موقت ایجاد شود تا گره ترافیکی در این قسمت نداشته باشیم.

 

 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار