رئیس مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی استان ایلام از پذیرش بدون آزمون دانشجو در دوره‌های کاردانی و کارشناسی نیمسال اول تحصیلی در این مرکز خبر داد .
کد خبر: ۷۷۳۸۷۱
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۰ 23 August 2019

 به گزارش تابناک ایلام؛شهریار رستمی اظهار کرد: پذیرش بدون آزمون دانشجو در 8  رشته مقطع کاردانی و کارشناسی برای نیمسال اول سال تحصیلی 1399- 1398  در مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی ایلام آغاز شده است .

وی ادامه داد: این مرکز در مقطع کاردانی در رشته‌های روابط عمومی، معماری داخلی، نرم‌افزار کامپیوتر، تربیت مربی قرآن کریم، تجهیزات پزشکی، طراحی دوخت و گرافیک در مقطع کاردانی دانشجو پذیرش می‌کند.

رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی ایلام، با بیان اینکه در مقطع کارشناسی نیز علاقه‌مندان می‌توانند در رشته‌های فناوری اطلاعات، امور فرهنگی و گرافیک ثبت‌نام کنند.

رستمی اضافه کرد: دانشجویان و علاقه‌مندان می‌توانند از طریق مراجعه حضوری به مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی ایلام واقع در بلوار تعمیرکاری، خیابان فداییان اسلام، به صورت حضوری ثبت‌نام کنند.

وی از اعطای تسهیلات به ثبت‌نام کنندگان و دانشجویان و امکان تقسیط شهریه دانشجویان در مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی ایلام خبر داد و گفت: این مرکز با بکارگیری مدرسان مجرب و متعهد و همچنین کادر آموزشی توانمند و فضای آموزشی مجهز شامل سایت کامپیوتری و کتابخانه مکان مناسبی برای علاقه‌مندان به ادامه تحصیل و دانشجویان خواهد بود.

رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی واحد استان ایلام گفت: دانشجویان این مرکز می‌توانند از خدمات مرکز نوآوری و شکوفایی واحد و دیگر بخش‌های آن بهره‌مند شوند./ع

 

 

ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار