مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام تابستان امسال فعالیت‌های مختلف فرهنگی ادبی و هنری برگزار کرده، ۱۸ مرکز کانون شهری و ۳ کانون سیار روستایی و یک کتابخانه پستی در استان مشغول فعالیت هستند.
کد خبر: ۷۷۳۸۶۲
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۰ 23 August 2019

 به گزارش تابناک ایلام؛مهدی جمالی گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام تابستان امسال فعالیت‌های مختلف فرهنگی ادبی و هنری برگزار کرده  که از آن جمله می‌توان به پویش فصل‌گرم کتاب اشاره کرد که تاکنون هشت پویش فصل گرم کتاب روزهای دوشنبه در پارک کودک برگزار شده است.

وی افزود: در هر پویش، کتابهای کودک ونوجوان به صورت رایگان در اختیار کودکان و نوجوانان قرار می‌گیرد و در کنار آن  کارگاه‌های مختلف قصه‌گویی، نقاشی،کاردستی و سفال نیز برگزار می‌شود که هم‌زمان در مراکز سراسر استان نیز چنین برنامه‌ای به اجرا درآمده است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان  با بیان اینکه ۱۸ کانون شهری و ۳ کانون سیار روستایی و یک کتابخانه پستی در استان مشغول فعالیت هستند اظهار کرد: امسال در مراکز مختلف استان تعداد ۵۲ کارگاه تخصصی، شهریه‌ای و دوره‌ای برگزار شده که در این کارگاه‌ها صدور گواهینامه نیز انجام شده است.

جمالی با بیان اینکه اعتبارات عمرانی کانون نسبت به سال گذشته با حمایت استاندار و فرمانداران سراسر استان در حدود  ۱۳۰ درصد نسبت به سال قبل افزایش داشته است خاطرنشان کرد: متاسفانه در شهرستان ملکشاهی هیچ مرکز فعالی وجود ندارد و در حال رایزنی جهت راه‌اندازی یک مرکز در این شهرستان هستیم.

وی در پایان اضافه کرد: بیش از سه هزار عضو فعال طی تابستان در کلاس‌های کانون شرکت و حدود ۱۰ هزار جلد کتاب را مطالعه کرده و در  بیش از پنج هزار فعالیت فرهنگی ادبی و هنری شرکت داشته‌اند./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار