استاندار ایلام؛
استاندار ایلام با اشاره به سفر رئیس جمهور گفت: سفر رئیس جمهور به استان ظرف یکی دو ماه آینده رخ می دهد و در این سفر بیش از ۱۲ هزار میلیارد تومان طرح و پروژه یا افتتاح و یا کلنگ زنی می شود.
کد خبر: ۷۷۳۶۹۳
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۰ 21 August 2019

 به گزارش تابناک ایلام؛قاسم سلیمانی دشتکی گفت:مسئولان دستگاه های اجرایی در ارتباط با مردم متواضع باشند و بی واسطه در دسترس باشند.

ستاندار ایلام با بیان این مطلب که در بیان مطالب نباید زیاد از حد اغراق کرد، گفت: برخی از من در بیان دستاوردهای اسم می آورند که واقعا راضی نیستم.

وی در ادامه با اشاره به این مهم که ما فرماندار صرفا سخنران نمی خواهیم بلکه فرماندار عمل گرا می خواهیم، اضافه کرد: ما ایدآل گرا، آرمانگرا نیستیم و در اجرای سیاست ها فرماندار بایست واقع گرا باشد.

سلیمانی دشتکی در آستانه هفته دولت گفت: در این هفته بایست خدمات دولت و نظام به درستی بیان شود.

وی با اشاره به سفر رئیس جمهور گفت: سفر رئیس جمهور به استان ظرف یکی دو ماه آینده رخ می دهد و در این سفر بیش از ۱۲ هزار میلیارد تومان طرح و پروژه یا افتتاح و یا کلنگ زنی می شود.

وی با اشاره به این مطلب که در سفر رئیس جمهور بایست چند بحث مد نظر باشد، تصریح کرد: پروژه هایی که در سفر قبلی قول داده شد و آنهایی که عملیاتی شده باید بیان شود و آن پروژه هایی که عملیاتی نشده نیز بیان شود تا یک جمع بندی خوب از سفر قبلی رئیس جمهور صورت گیرد./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار