استاندار ایلام؛
استاندار ایلام گفت: در ادامه به اعتبارات اختصاص یافته به اربعین اشاره کرد و گفت: تاکنون ۲۹ میلیارد تومان از این اعتبارات ابلاغ شده است و البته ۳۰ میلیارد تومان دیگر نیز در سفر هیئت بلند پایه اقتصادی ابلاغ شده است.
کد خبر: ۷۷۲۷۰۰
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۷ 18 August 2019

 به گزارش تابناک ایلام؛قاسم سلیمانی دشتکی گفت: ایلام در اربعین میزبان کشور است و باید تمام تلاش خود را برگزاری شایسته این کنگره عظیم بکار ببندیم.

وی در ادامه به اعتبارات اختصاص یافته به اربعین اشاره کرد و گفت: تاکنون ۲۹ میلیارد تومان از این اعتبارات ابلاغ شده است و البته ۳۰ میلیارد تومان دیگر نیز در سفر هیئت بلند پایه اقتصادی ابلاغ شده است.

استاندار ایلام با اشاره به نزدیک بودن اربعین از پایش هر روزه پروژه ها این رویداد بزرگ خبر داد و گفت: همه دستگاه ها باید پیشرفت فیزیکی پروژه ها را بصورت هفتگی گزارش کنند و تمام تلاش همه ما باید این باشد که تا پایان شهریور این طرح ها به سرانجام برسند.

وی در ادامه از ساخت ۵ هزار متر سایه بان و ۶۰۰ سرویس بهداشتی در پایانه مرزی مهران خبر داد و گفت: برای اجرایی شدن قول و وعده های داده شده اربعین باید بر طبق جدول زمانبندی شده جلو رفت.

سلیمانی دشتکی در پایان گفت: در این شرایط سخت اقتصادی پول و اعتبار خوبی به بهانه های مختلف برای استان آمده است که باید از این فرصت برای به سرانجام رساندن پروژه ها استفاده کرد./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار