استاندار ایلام:
استاندار ایلام، ایلام را نماد ایثارگری در کشور خواند و گفت: بارها در تریبون های ملی اعلام کرده ام که نظام دولت ها و کشور به ایلام و ایلامی مدیون هستند.
کد خبر: ۷۷۲۳۶۲
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۹ 17 August 2019

 به گزارش تابناک ایلام؛قاسم سلیمانی دشتکی در دیدار با خانواده شهید سرافراز ابراهیم کاظمی، ایلام را نماد ایثارگری در کشور خواند و گفت: بارها در تریبون های ملی اعلام کرده ام که نظام دولت ها و کشور به ایلام و ایلامی مدیون هستند.

استاندار ایلام در این دیدار که فرمانده سپاه استان، مدیرکل بنیاد شهید استان و جمعی از مسئولان استانی وی را همراهی می کردند، گفت: ایلامی ها در طول تاریخ مرزداران قابل اعتمادی برای ایران بوده اند و در ۸ سال دفاع مقدس نیز به بهترین شکل ممکن این رسالت خطیر را به نمایش گذاشتند.

وی در ادامه با اشاره به شروع جنگ تحمیلی در ۳۱ شهریورماه ۱۳۵۹، افزود: جنگ در ایلام زود تر از این آغاز شد و آخرین نقطه ای که جنگ در آن پایان یافت باز همین منطقه از کشور بود.

سلیمانی دشتکی سپس حضور در بین خانواده های معظم شهدا و جانبازان و آزادگان را باعث تقویت روحیه برای مسئولان در جهت کار و تلاش بیشتر عنوان کرد و گفت: درقبال ایثارگری و فداکاری این خانواده ها حرفی برای گفتن نداریم جز اینکه تلاش کنیم با کار و همت بیشتر در راه خدمت به مردم حرکت کنیم./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار