مدیرکل بیناد شهید ایلام ؛
مدیرکل بنیاد شهید ایلام گفت: مدیون شهدا و ایثارگران و آزادگان سرافراز و صبور هستیم و این آرامش و امنیت امروز را مدیون این عزیزان می باشیم .
کد خبر: ۷۷۱۷۸۰
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۶ 14 August 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛  مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران این استان، در نشست خبری با اصحاب رسانه  با اشاره به اینکه ۳۴۰ آزاده در سطح استان هستند اظهار داشت : ما خادمین جامعه ایثارگر هستیم و تمام تلاش خود را برای خدمات بهتر انجام می‌دهیم.

وی بابیان اینکه همه ما مدیون شهدا و جانبازان هستیم، تصریح کرد: امنیت و آرامش بی‌نظیر کشور در دنیا نتیجه ایثار این عزیزان است، این ایثارها و رشادت‌ها به آیندگان و نسل‌های جوان به‌واسطه اصحاب قلم انتقال داده شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام، با تبریک 26 مردادماه سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی را مردم و خانواده‌های شهدا، افزود: بیشترین مشکلات حوزه آزادگان در زمینه‌های درمان و شهریه دانشجویان است که در بُعد ملی با آن مواجه هستیم.

وی بابیان اینکه داروخانه‌های استان به‌صورت قابل قبولی به جامعه ایثارگری استان خدمات ارائه می‌دهند، تصریح کرد: بخش زیادی از بدهی‌های سازمان به داروخانه‌ها را پرداخت کرده‌ایم و برای تسویه با بخش خصوصی درمان در حال رایزنی هستیم.

تولیده بابیان اینکه می‌توان گفت که وضعیت درمان جامعه ایثارگری استان قابل‌قبول است، اظهار کرد: شهریه دانشگاه‌های آزاد و سایر دانشگاه‌ها را پرداخت کرده‌ایم و تنها دانشگاهی که تاکنون شهریه‌ها را دریافت نکرده دانشگاه علمی کاربردی است که آن‌هم در حال رایزنی با مرکز هستیم.

وی، با اشاره به اینکه با تمام توان در و امکانات در خدمت جامعه ایثارگری استان هستیم، ابراز کرد: آزادگان عزیز با مقاومت خود دانشگاه‌هایی را برای ما ایجاد و درس اخلاق را به ما یاد دادند، با مرور خاطرات آزادگان، مو بر تن آدم سیخ می‌شود چراکه با سینه‌های سپر و گردن‌های فراز جریان‌های افتخارآمیزی را برای ما خلق کردند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام با تأکید بر اینکه شهدا، جانبازان و آزادگان، امنیتی به بلندای تاریخ برای ما خلق کردند، خاطرنشان کرد: رزمندگان اسلام با سلاح ایمان بر دشمن غلبه کردند و آزادی امروز را برای میهن عزیزمان به ارمغان آوردند./م

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ایثارگر
|
United States
|
۱۹:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۳
وضعیت درمان ایثارگران درشهرستانهاخیلی بداست .نیازبه استفاده از نیروها جوان ومتخصص جهت ارائه خدمت به ایثارگران می باشد که از مدیر کل محترم ایثارگران انتظار می‌رود در دستکارقراردهد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار