مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) چرداول:
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) چرداول گفت: سه هزار کیلوگرم گوشت قرمز گرم بمناسبت عید سعید قربان بین محرومین و مددجویان این شهرستان توزیع شد.
کد خبر: ۷۷۱۲۴۶
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۰ 13 August 2019

به گزارش تابناک ایلام؛ خدابنده جمشیدزاده اظهار داشت: در راستای کمک به مستمندان و همزمان با عید قربان ۲ راس گاو و ۶۲ راس گوسفند از خیرین و نیکوکاران دریافت و پس از ذبح در کشتارگاه شهر سرابله به میزان سه هزار کیلوگرم به صورت گوشت قرمز گرم بین مددجویان چرداولی تحت پوشش این نهاد توزیع شد.

وی اضافه کرد: این میزان گوشت قرمز گرم به ارزش ریالی ۲ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال از تعدادی از خیرین و نیکوکاران استان و خارج از استان به شهرستان چرداول اهدا و بین ۲ هزار خانوار و هر خانوار به میزان یک هزار و 500 گرم توزیع شد.

مدیر کمیته چرداول یادآور شد: سه پایگاه کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در سطح شهرستان نذورات و کمک های مردمی را جمع آوری و کمک های مردمی و خیرین هر ساله در روز عید قربان جمع آوری و بین محرومین و نیازمندان پخش می شود.

جمشید زاده تاکید کرد: برای حفظ شان و شخصیت مددجویان کمیته امداد توزیع گوشت قرمز گرم توسط مددکاران در محل اقامت آنها انجام می گیرد.

وی اضافه کرد: خوشبختانه استقبال نیکوکاران و خیرین از کمک های مرتبط در روز قربان بسیار خوب است و امیدواریم این حرکت در سال های آینده نیز افزایش یابد./ح

 

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار