سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایلام؛
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایلام یکی از بزرگترین مشکلات همشهریان، اعزام به خارج از استان است، کار راه اندازی اتاق عمل قلب باز برای اولین بار در ایلام شروع شده و تا پایان سال اولین عمل باز جراحی قلب آغاز می‌شود.
کد خبر: ۷۷۱۱۱۷
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰ 12 August 2019

به گزارش تابناک ایلام، محمد کریمیان اظهار داشت: در دوره مدیریت بنده در دانشگاه، از هیچ خبرنگاری شکایت نشده و اما اگر این اتفاق رخ داده باشد، ما شکایت ها را پس خواهیم گرفت.

وی با اشاره به اینکه از انتقادهای سازنده و منصفانه خبرنگاران استقبال و نقدهای رسانه ها را صمیمانه پاس می داریم، افزود: دانشگاه علوم پزشکی در تمام روستاها و شهرهای استان ایلام پایگاه دارد و افتخار این مجموعه حضور در دل مردم است.

کریمیان اضافه کرد: حوزه گسترده خدمات دانشگاه علوم پزشکی در حوزه درمان و بهداشت موجب شده تا همواره در معرض قضاوت باشیم.

وی با اشاره به اینکه بیمارستان ۳۷۶ تختخوابی شهر ایلام دارای ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی است، گفت: اعتبارات خوبی از سوی سازمان برنامه و بودجه برای تکمیل این بیمارستان در نظرگرفته شده که تا پایان این پروژه تکمیل می شود.

وی افزود: ثبت آمار های اشتباه بیماران نیازمند به پرتو درمانی سبب شده تا ایلام این دستگاه را نداشته باشد، اما اکنون در حال تصحیح آمار و رایزنی برای استقرار این دستگاه درمانی در ایلام هستیم.

وی افزود: یکی از بزرگترین مشکلات همشهریان، اعزام به خارج از استان است، کار راه اندازی اتاق عمل قلب  باز برای اولین بار در ایلام شروع شده و تا پایان سال اولین عمل باز جراحی قلب آغاز می‌شود.

راه اندازی بخش آنژیوگرافی در مرکز استان

وی افزود: راه اندازی بخش آنژیوگرافی در مرکز استان دیگر اولویت دانشگاه علوم پزشکی استان است که این مهم نیز به زودی محقق می شود.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: رایزنی های زیادی صورت گرفته تا یکی از بانک ها یک دستگاه سنگ شکن کلیه دولتی را برای استقرار در ایلام خریداری کند و امیدواریم به زودی شاهد این اتفاق مثبت باشیم.

وی گفت: در تمام حوزه هایی که مردم در حوزه پزشکی و درمانی با مشکل مواجه هستند در تلاش و رایزنی هستیم تا سنگی را از پیش پای مردم برداریم.

کریمیان عنوان کرد: به دنبال اجرای برنامه نظام ارجاع در استان هستیم و اجرای این برنامه موجب کاهش هزینه های در میان برای مردم عزیز استان در روستاها خواهد شد.

وی افزود: تلاش می شود بیش از ۹۰ درصد برنامه های علوم پزشکی استان تا پایان سال محقق شوند./ع

 

 

 

مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار