نوراله دلخواه در مراسم تجلیل از خبرنگاران استان :
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان ایلام گفت: در بحث کاهش تصادفات جاده ای باید فرهنگ سازی شود و در این زمینه رسانه ها نقش مهمی در زمینه فرهنگ سازی در این حوزه ایفا می کنند.
کد خبر: ۷۷۱۰۱۶
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۰ 11 August 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛  نورالله دلخواه درنشست خبری با اصحاب رسانه استان با بیان اینکه نقش حمل و نقل در توسعه و پیشرفت یک کشور بسیار کلیدی و تاثیرگذار است اظهار داشت : این اداره کل در سه بخش راهداری ازجمله خط‌کشی، تابلوهای جاده‌ای و مسیرهای مواصلاتی در خدمت مردم عزیز هم استانی و هم‌وطنان بوده است.

وی افزود : در بحث اربعین حسینی و حمل‌ونقل جاده‌ای نیز در خدمت مردم عزیز هستیم و بار اصلی تردد زوار بر عهده این اداره کل در استان است.

دلخواه بابیان اینکه بیش از 243 هزار نفر در روز در ایام اربعین حسینی سال گذشته درروز های منتهی به مهران تردد داشته‌ است، افزود: شهری مانند مهران 15 هزار نفر جمعیت دارد و در سال گذشته 2950 اتوبوس کار جابجایی زوار را از مرز مهران به سایر نقاط کشور در برکشت زوار بر عهده داشتند و با این احتساب، 25 درصد ناوگان حمل‌ونقل کشور در مهران متمرکزشده بود.

وی با اشاره به اینکه در جریان وقوع سیل در استان نیز فعالیت‌ها و کارهای بزرگی در راستای بازسازی و بازسازی خسارت ناشی از سیل در استان انجام شد، افزود: در حال حاضر 3200 کیلومتر راه در استان وجود دارد که نگهداری از این میزان راه، با توجه به امکانات موجود کار بسیار بزرگ و سختی است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان ایلام گفت : امسال پیش‌بینی می‌شود شاهد حضور خیل عظیمی از زوار عتبات عالیات در مرز مهران هم‌زمان با اربعین حسینی در مهران باشیم.

وی یادآور شد : در حال حاضر کار ساخت و احداث حدود 600 سرویس بهداشتی در مهران و 5 هزار مترمربع سایه بان در پایانه مرزی مهران برای استراحت زوار اربعین حسینی در دستور کار قرار دارد.

شایان ذکر است ،در پایان این نشست از خبرنگاراناستان  تجلیل و تقدیر شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار