استاندار ایلام؛
استاندار ایلام از چهار خطه شدن ۸۲ کیلومتر از مسیر ایلام - مهران خبر داد و گفت: طول این بزرگراه از ورودی شهر ایلام تا پایانه مرزی مهران ۱۰۲ کیلومتر است که ۸۲ کیلومتر این محور به صورت چهارخطه زیربار ترافیک رفته است.
کد خبر: ۷۷۰۷۷۳
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۶ 11 August 2019

 به گزارش تابناک ایلام؛قاسم سلیمانی دشتکی ادامه داد: البته در قسمتهایی از این ۸۲ کیلومتر لایه روکش آسفالت نهایی و نصب جدا کننده‌های بتونی باید به انجام برسد و ۲۰ کیلومتر باقیمانده در قطعات سه گانه مسیر توسط پیمانکاران در حال اجرا است.

سلیمانی دشتکی با تاکید بر این مطلب که در تلاش هستیم نقاط حساس و گره‌های ترافیکی پیش از اربعین حسینی با تکمیل پل‌های بزرگ برطرف شود، اضافه کرد: در محور ایلام به مهران هم اکنون ۲ دستگاه تونل در حال احداث است.

وی بیان کرد: تونل موازی تونل راه کربلا به طول ۷۶۰ متر حفاری آن به پایان رسیده و تونل کیلومتر ۵ ایلام- مهران به طول ۸۴۰ متر که اخیرا آغاز شده و ۱۰۰ متر آن حفاری شده است.

وی افزود: ۳۰ میلیارد تومانی که در نشست هیئت بلند پایه اقتصادی برای مسیر ایلام به مهران مصوب شده بود چند روز گذشته ابلاغ شد.

استاندار ایلام در ادامه گفت: در منطقه کنجانچم نیز مسیر رفت اصلاح شده و حجم عظیم عملیات خاکی مسیر برگشت نیز به انجام رسیده و باید پل‌ها این قسمت نیز تکمیل شوند که غیر از قسمت هایی که عنوان شد سایر مسیر برای اربعین امسال به صورت چهار خطه زیر بار ترافیک قرار خواهد گرفت.

وی در پایان تاکید کرد: تمام دستگاه های اجرایی درگیر در ستاد اربعین استان بایست بصورت هفتگی گزارش کار اقدامات انجام شده در ستاد را ارائه دهند و در این راستا هدف گذاری ما اتمام پروژه های در دست اجرا تا قبل از مراسم اربعین امسال است./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار