مديركل راه وشهرسازي استان ايلام خبر داد؛
مديركل راه وشهرسازي استان ايلام در ديدار با فرمانده انتظامي استان از رفع تصرف 9250 متر مربع از اراضي دولتي استان به ارزش بيش از 40 ميليارد ريال از ابتداي سال جاري تا كنون توسط مديريت املاك وحقوقي و يگان حفاظت از اراضي اين دستگاه اجرايي خبر داد.
کد خبر: ۷۷۰۶۸۳
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۹ 10 August 2019

به گزارش تابناک ايلام؛ کاظمی  در اين خصوص اظهار داشت : مديريت املاك وحقوقي و يگان حفاظت از اراضي اداره كل راه و شهرسازي استان از ابتداي سال جاري تا كنون ضمن جلوگيري از تصرف اراضي ملي توسط افراد سودجو با هماهنگي مراجع قضايي و همكاري نيروي انتظامي 9250 متر مربع به ارزش بيش از 4 ميليارد تومان از اين اراضي را از تصرف اشخاص سودجو خارج كردند .

كاظمي خاطر نشان كرد در اين مدت همچنين با حكم قطعي جدا گانه مراجع قضايي 1 مورد تصرف غير قانوني اراضي ملي به ميزان 250 متر مربع به ارزش 75 ميليون تومان رفع تصرف شده است.

در پايان از همه مردم عزيز استان خواست چنانچه قصد خريد املاك در محدوده و حريم شهرهاي سطح استان را دارند ابتدا استعلامات لازم در اين خصوص از طريق مديريت املاك و حقوقي اداره كل راه وشهرسازي استان بعمل آورده و از خريد هر گونه اراضي فاقد سند مالكيت رسمي از افراد سودجو پرهيز نمايند.

سردار ياري فرمانده انتظامي استان نيز در اين ديدار ضمن قدرداني از تلاش و كوشش راه و شهرسازي استان در همه زمينه ها چه پي گيري پروژه هاي راه سازي و ايمن سازي محورها به خصوص در ايام اربعين و هچنين بحث حفاظت از بيت المال و رفع تصرف اراضي ملي و دولتي بر آمادگي نيروي انتظامي استان براي همكاري بيش از پيش با اين دستگاه اجرايي تاكيد كرد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار