جانشین معاونت اجتماعی ناجا؛
جانشین معاونت اجتماعی ناجا گفت: کنگره عظیم اربعین حسینی به عنوان یک ماموریت سنگین و حساس که بازتاب جهانی دارد از اولویت های اصلی پلیس در سال ۹۸ خواهد بود.
کد خبر: ۷۷۰۲۱۴
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰ 09 August 2019

به گزارش تابناک ایلام، سردار ابراهیم کریمی با اشاره به اینکه امسال پلیس از مبدأ تا خروج از مرز با زائران است، افزود:  پیش بینی می شود با توجه به هماهنگی های بین دو کشور ایران و عراق، امسال حضور زائران اربعین حسینی(ع) برای تشرف به عتبات عالیات چشمگیر باشد.

جانشین معاونت اجتماعی ناجا خاطرنشان کرد: لغو روادید به معنای به همراه نداشتن گذرنامه و مدارک قانونی نیست و زائران باید هنگام مراجعه به پایانه های مرزی حتماً مدارک قانونی و معتبر به همراه داشته باشند تا بتوانند به سهولت از مرز عبور کنند.

وی یاد آور شد: معاونت اجتماعی ناجا امسال نیز همانند سال های گذشته با استفاده از اقدامات فرهنگی خود در خدمت زائران خواهد بود و همچنین اخبار و اطلاعات مربوط به پایانه های مرزی را از طریق خبرگزاری پلیس که به صورت شبانه روز پای کار است، جهت اطلاع رسانی عمومی به سمع و نظر مردم خواهد رساند.

سردار کریمی در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک روز خبرنگار و گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی اظهار داشت: سرعت، دقت و صحت خبر،  سه مولفه مهم و اساسی برای ارسال اخبار کنگره عظیم اربعین حسینی خواهد بود.

وی با بیان اینکه خبرنگاران نقش مهمی در امنیت، سلامت و فرهنگ‌سازی جامعه دارند، تصریح کرد: باید پیش از انتشار یک خبر، ابتدا بازتاب آن بررسی شود تا موجب ملتهب شدن جامعه نشود./ع

 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار