عدم توجه به تنها استخر قدیمی شهرستان دهلران در سنوات گذشته سبب شده که امروزه داشتن استخر شنا به یک رویا در دوسال گذشته برای جوانان این شهرستان گرمسیر تبدیل شود.
کد خبر: ۷۶۹۰۵۱
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۷ 05 August 2019

تابناک ایلام ، مجتبی کاور :: تابستان به نیمه راه رسید وتنها استخر دهلران هم برای تابستان سال جاری تکمیل نشد ودر واقع وعده مسئولان استانی برای راه اندازی این استخر برای امسال محقق نشد.

عدم توجه به تنها استخر قدیمی این شهرستان در سنوات گذشته سبب شده که امروزه داشتن استخر شنا به یک رویا در دوسال گذشته برای جوانان این شهرستان گرمسیر تبدیل شود.

نبود استخر شنا در این شهرستان سبب شده که بیشتر جوانان برای شنا کردن به حاشیه سد ها ورودخانه ها ودر مواردی به استانهای همجوار سفر کند تا ورزش مورد علاقه والبته تابستان داغ دهلران را با آب تنی وشنا پشت سر بگذارند.

در طول دوسال گذشته وعده مسئولان استانی برای تکمیل این استخربارها منتشر شد وتا به امروز هیچ یک از وعده های مسئولان ورزش در خصوص راه اندازی این استخر محقق نشده است وهمین سب شده علاوه بر امام جمعه دهلران ، مسئولان اجرایی شهرستان دهلران بخصوص فرماندار و نماینده مردم در مجلس شواری اسلامی در خصوص عدم تکمیل این استخر انتقاداتی داشته باشند.

حال برای بررسی اقدامات انجام شده ومهترین مشکل این استخر گفتگویی با مدیر کل ورزش وجوانان استان  و فرماندار دهلران داشته ایم.

مدیر کل ورزش وجوانان استان ایلام گفت : متاسفانه فرسوده شدن تاسیسات این استخر واستاندارد نبودن آن سبب شده که برای نوسازی کامل آن اقدمات اساسی در دستور کار قرار دهیم.

بهروز حیدر زاده در گفتگو با تابناک گفت : تعویض کلیه لوله ها،کاسه،اتاق های جانبی،رختکن،سرویس بهداشتی ،سنا و جکوزی از جمله اقدمات بسیار مهمی است که سبب شده تکمیل این پروژه زمان برشود.

وی بیان داشت : تاکنون برای بهسازی این استخر 15میلیارد ریال هزینه شده است و پیش بینی می شود برای تکمیل کامل آن 15میلیارد ریال دیگر نیاز است.

حیدرزاده عنوان کرد : به عنوان متولی ورزش استان از عموم شهروندان بخصوص ورزش دوستان در خصوص وقفه تعمیرات ومشکلات  این استخر پوزش می طلبم و انشالله این استخر تا دهه فجر امسال به بهره برداری برسد.

وی با اشاره به 95 پروژه نیمه تمام ورزشی استان گفت: برای این پروژه ها بالغ بر یکهزار و 100میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

مدیر کل ورزش وجوانان استان افزود : عملیات اجرایی 5 زمین چمن مصنوعی در شهرستان دهلران شروع شده است که در مجموع برای تکمیل این زمین ها 35میلیارد ریال هزینه می شود.

حیدر زاده عنوان کرد: خوشبختانه مکان یابی اولیه زمین فوتبال شماره دو دهلران مشخص شده است و35 هزار متر مربع زمین برای این استادیوم در نظر گرفته شده است که در آینده نزدیک کلنگ زنی خواهد شد .

وی تصریح کرد : استخر شهر موسیان با پیشرفت فیزیکی 25درصد در حال اجراست که برای این پروژه 48 میلیارد ریال هزینه خواهد شد که امسال از محل اعتبارات ملی 13میلیارد ریال به این طرح اختصاص یافته است.

فرماندار دهلران هم گفت: امسال از محل اعتبارات شهرستانی 7میلیارد ریال اعتبار برای استخر دهلران پیش بینی شده است.

مجید عسگری گفت: باتوجه به نبود استخر وامکانات رفاهی برای شهروندان بخصوص جوانان باید سرعت عملیات اجرایی استخر دهلران شتاب بیشتری بگیرد تا مردم از آن استفاده کنند.

وی گفت : تعطیل شدن وکندی کار در خصوص تکمیل این پروژه قابل قبول نیست و پیمانکار باید با افزایش جبهه های کاری، تسریع در عملیات اجرایی را دنبال کند./م

 

برچسب ها: استخر ، دهلران ، ورزش ، ایلام
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار