باید چنین گفت که لابی های زر و زور از روشن شدن چه مسائلی واهمه دارند که این چنین بی محابا و بداخلاقانه دست به تخریب و سیاه نمایی کارنامه شخصی می زنند که وابسته به هیج کانون قدرتی نیست!!
کد خبر: ۷۶۸۷۵۸
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۳ 04 August 2019

دبیر شورای نویسندگان تابناک ؛سلامت روانی و بهداشتی مردم یکی از دغدغه های مسئولین نظام است و بر همین اساس یکی از حساس ترین وزارتخانه های دولتی ، وزارت بهداشت است. این روزها در استان محرومتر از همیشه ایلام و در وانفسای خشکسالی بودجه و در میان اوج شعارگرایی مقامات، جریانی خزنده اما ریشه دار سعی در برعکس نشان دادن شرایط روبه رشد دانشگاه علوم پزشکی ایلام دارد. این جریان که از قضا متمول و گردن کلفت نیز هست ظاهرا از نیشتر اصلاحی طبیب حاذق شهرمان عاصی شده و در پی اقداماتی است که نشان دهند اوضاع این دانشگاه خوب نیست و یا بهتر اینکه بگوییم برای آنان خوب نیست.

در نگاه اول باید دید منتقدین تخریب نشان چه کسانی هستند!؟ همان هایی که در دوران گذشته عیش شان مدام و طیشی بر ساحت وجودشان نبوده... یا نه مخالفانی هستند که از بد حادثه قرار است از نام و نان و نوا بیفتند. بی گمان ردپای این طیف مشخص و مرام عیان و مسلکشان روشن است. همان کسانی که از شیشه ای شدن اتفاقات قبل می ترسند و یا بانی و باعث اقداماتی سهل انگارانه ای شده اند که اکنون دانشگاه در مقابل آن گرفتار شده است.

لازم است به هیاهوکنندگان و فریاد وامصیبت سردادگان امروز به صراحت بگوییم، آقایان آنچه که امروز می بینید حاصل کار کیست!؟ کسانی هستند که یا در این وضعیت شریکند و یا با سکوت خود مهر تایید زده اند، امروز باید پاسخگو باشند! شاید بد نباشد چند موردی را که امروز در فضای مجازی دست به دست می چرخد را اینجا نیز بیان کنیم، مانند استخدام های بی رویه و مشکل دار، پرداخت کارانه به اشخاص خاص و ...

باید چنین گفت که لابی های زر و زور از روشن شدن چه مسائلی واهمه دارند که این چنین بی محابا و بداخلاقانه دست به تخریب و سیاه نمایی کارنامه شخصی می زنند که وابسته به هیج کانون قدرتی نیست!! یک روز او را دعوت کننده شخصی خاص می نامند و وقتی که چسب برچسبشان تقلبی از کار در می آید، بازرسی وزارت از استان  را به ایشان ارتباط می دهند و هجمه هایی از این دست که حاصل کار تیم تخریب و اتاق پلید تفکر ناصواب است!!

طبیب حاذق شهرمان که امروز در قامت مدیری پاکدست دست به جراحی زده، کدام دمل چرکین را یافته که عقبه آن چنین دست به انتحار اخلاقی زده اند. آقایان این رسانه بر اساس عهدی که با مردم دارد در این مطلب اشاراتی ظریف به جریان پس پرده داشته و دارد و اگر این شیوه مذموم ادامه یابد، بصراحت مسایلی را مطرح می کند تا *سیه روی شود هرکه در او غش باشد*.

سخن پایانی با مقامات و دست اندرکاران سیاسی و مدیریتی استان است. دانشگاه علوم پزشکی بعد از مدت ها در سایه مدیریت شخصی که نه وام دار جریان سیاسی است و نه بدهکار به نمایندگان، با تدبیر و مداقه و آرامش سعی در به ریل آوردن قطار مدیریتی دانشگاه دارد، انتظار قاطبه مردم و کارکنان دانشگاه همراهی و همدلی و همکاری است، تا این چرخه مهم که امنیت روانی و بهداشتی مردم به ان وابسته است در مسیر و بهینه بچرخد. سیاسی کاری و سیاسی بازی در مکانی که با جان مردم در ارتباط است نه تنها پسندیده نیست بلکه مذموم و ناپسند است. از مدیریت ارشد استان انتظار میرود حامی مدیر پاکدست، جوان و بی حاشیه خود باشد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
United States
|
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۶
درود بر تابناک عزیز که همیشه حق گفته میگوید .
و درود خدا بر دکتر کریمیان عزیز و پاکدست
و خدا را هزار مرتبه شکر که باند دروغ و ریا و تظاهر از دانشگاه علوم پزشکی ایلام برچیده شد . باندی که وحشتناک بود . باند فرصت طلبی که دانشگاه را مثل غنائم جنگی بین دوستان گرمابه و گلستان تقسیم شده بود .
آرزوی موفقیت و سربلندی روز افزون برای دکتر کریمیان عزیز داریم .
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار