صبح امروز در نشستی تعاملی بین جمعیت هلال احمر و اداره کل آموزش وپرورش استان ایلام ،تفاهم نامه همکاری منعقد شد.
کد خبر: ۷۶۷۴۷۶
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۶ 30 July 2019

صبح امروز در نشستی تعاملی بین جمعیت هلال احمر و اداره کل آموزش وپرورش استان ایلام ،تفاهم نامه همکاری منعقد شد.

به گزارش تابناک ایلام ،مدیرکل آموزش وپرورش استان ایلام نقش جمعیت هلال احمر استان در سیل جاری را ستود و گفت : امدادگران جمعیت هلال احمر با حضور موثر در سیل اخیر ،کارنامه درخشانی از خود بر جای گذاشت .

اسفندیار رستم زاد ادامه داد: در سیل استان ایلام ،سازمان هلال احمر پیش رو تر از سایر دستگاهها ظاهر شد و در تمام نقاط سیلزده استان آثار تلاش ها ،خدمات ارزنده ویاری رسانی آنان به خوبی مشهود بود .

رستم زاد ابراز امیدواری کرد که با تعامل هر چه بیشتر آموزش وپرورش با جمعیت هلال احمر زمینه عضویت دانش آموزان وفرهنگیان در این سازمان فراهم شود .

در ادامه رییس جمعیت هلال احمر استان با تشریح بخشی از خدمات سازمان هلال احمر  گفت: جوانان وداوطلبین بعنوان بدنه اصلی جمعیت  در بهبود خدمات وامداد رسانی به مردم در مواقع بحرانی تاثیر بسزایی دارند.

وی افزود: سیل اخیر میدانی برای محک میزان آمادگی و خدمات رسانی امدادگران جمعیت هلال احمر به هم استانی های سیل زده در مناطق مختلف استان بود .

عارفی کارکرد جمعیت هلال احمر دربحران سیل اخیر استان را موفق وقابل قبول ارزیابی کرد و گفت :  بدلیل سطح کیفی وکمی امدارسانی وخدمات دهی به مناطق سیل زده ،حمعیت هلال احمر استان از سوی صلیب سرخ جهانی مورد تجلیل قرار گرفت.

در این نشست تعاملی که رییس جمعیت هلال احمر ،معاون مشارکتهای مردمی این جمعیت و جمعی از فرهنگیان داوطلب عضو هلال احمر نیز حضور داشتند ،تفاهم نامه همکاری بین دو دستگاه منعقد شد .

براساس این تفاهم نامه مقررشد تا  اداره کل آموزش وپرورش استان مقدمات عضویت دانش آموزان و فرهنگیان بعنوان داوطلب جمعیت هلال احمر را فراهم و در مواقع بحرانی مکانهای مورد نیاز در اختیار این جمعیت قرار دهد  در مقابل نیز جمعیت هلال احمر استان ضمن برگزاری دوره های آموزشی کمکهای اولیه وامدادگری،خدمات وتسهیلات مورد نیاز را در اختیار دانش آموزان کم بضاعت قرار دهد.

درپایان این مراسم از آقایان حسین کوخایی و خانم ها معصومه شاهماری ،شکوفه خیری وصائبه کاوه با اهدای لوح تقدیر  تجلیل به عمل آمد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار