استاندار ایلام:
استاندار ایلام گفت: بخش هلیلان و دهستان زردلان از محروم ترین نقاط استان هستند که برای رفع محرومیت این مناطق نیازمند یک کار جهادی هستیم.
کد خبر: ۷۶۵۴۹۴
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۰ 24 July 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ قاسم سلیمانی دشتکیدر جمع مدیران دستگاه های اجرایی که با هدف محرومیت زدایی از منطقه محروم دهستان زردلان از توابع بخش هلیلان شهرستان چرداول برگزار شد، خواستار استفاده از همه ظرفیت های استان جهت توسعه این منطقه شد.

وی در ادامه با تشکر از گروه جهادی امام جعفر صادق علیه السلام که در این منطقه مشغول کار است، تصریح کرد: کار جهادی این گروه قابل تقدیر است و این روحیه خوب جهادگران ما را یاد کارهای جهادی اوایل انقلاب می اندازد.

استاندار ایلام در ادامه با اشاره به این مهم که هرجا محرومیت باشد میزان آسیب های اجتماعی نیز بالا هست، اضافه کرد: برای برون رفت هلیلان و زردلان از محرومیت همه دستگاه ها و ارگان ها بایست پای کار بیایند و با یک کار جهادی و انقلابی مسائل و مشکلات این منطقه را برطرف نمایند.

در پایان این نشست پس از بحث و گفتگو اعضای حاضر در جلسه تصمیماتی از جمله اماد شدن دو مجتمع آبرسانی پیامن و میدر تا هفته دولت، ایجاد مشاغل خانگی با اولویت ظرفیت های منطقه، اختصاص ۲۰ میلیارد ریال جهت زیرساخت راه، اختصاص سه میلیارد ریال جهت تکمیل مرکز درمانی پیاز آباد و … در راستای رفع مشکلات منطقه اتخاذ شد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار