مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد ایلام:
مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد ایلام از برگزاری جشنواره «بچه‌های مسجد» در ایلام خبر داد.
کد خبر: ۷۶۵۱۸۳
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۰ 23 July 2019

به گزارش تابناک ایلام؛ حجت‌الاسلام علی چراغی پور، مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد ایلام، اظهار داشت: استان ایلام دارای ۳۱۰ کانون فرهنگی و هنری مسجد است که در حال حاضر کار ثبت‌نام کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در سامانه «بچه‌های مسجد» در طرح اوقات فراغت در حال انجام است.

وی افزود: بیش از ۱۰ هزار نفر از اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد این استان در مناطق روستایی و شهری در طرح اوقات فراغت مشارکت دارند.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان گفت: در حال حاضر ۱۵۰ کانون فرهنگی و هنری در راستای طرح اوقات فراغت در سامانه بچه‌های مساجد استان ثبت‌شده است.

وی ادامه داد: سه جشنواره «بچه‌های مسجد»  شامل نقاشی، سرود و ورزشی در طول اجرای طرح اوقات فراغت در سطح کانون‌های مساجد برگزار می‌شود.

وی بیان داشت: بازدید منسجم از طرح بچه‌های مساجد، بازدید از مراکز صنعتی استان با توجه به شعار سال با عنوان «رونق تولید»، حمایت از کارآفرینی در سطح کانون‌ها و تلاش در راستای تشویق و ترغیب اعضای کانون‌های مساجد در اجرای فعالیت‌های اجتماعی، توجه به آسیب‌های اجتماعی در مناطق آسیب‌پذیر از مهم‌ترین برنامه‌های این طرح خواهد بود.

گفتنی است؛ در حال حاضر بیش از ۴۸۰ مسجد، حسینیه در استان ایلام  وجود دارد./ح

 

فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار