مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ایلام:
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ایلام، از راه اندازی پایانه بین المللی فیبر نوری ایران و عراق در مرز مهران خبرداد.
کد خبر: ۷۶۵۱۸۲
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۰ 23 July 2019

به گزارش تابناک ایلام؛ عباس بیرامی در تشریح اقدامات انجام شده در راستای اقدامات زیرساختی اربعین حسینی اظهار داشت: پایانه بین المللی فیبر نوری ایران و عراق در مرز مهران  راه اندازی شد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ایلام افزود: پوشش 88 درصدی محورهای مواصلاتی استان ایلام که در اربعین 98 مورد تردد زائران اربعین حسینی هستند از دیگر اقدامات انجام شده در راستای خدمت دهی به زائران اربعین و تکمیل زیر ساخت‌ها  در استان ایلام است.

وی اشاره‌ای به سایر اقدامات زیرساختی ارتباطی استان ایلام داشت و افزود: اتصال 450 روستای ایلام به اینترنت پرسرعت و اتصال 126 روستای دیگر در دست اقدام است.

بیرامی، وجود 127 سایت ارتباط تلفن همراه و ایرانس، توسعه 500 کیلومتر شبکه نوری را بیان و خاطرنشان رد: در سفر رئیس جمهور به ایلام نیز 20 روستای محروم استان به تلفن خانگی متصل می‌شوند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ایلام، وجود 44 هزار و 824خط اینترنت ثابت با ضریب نفوذ 7/57در سطح استان ایلام را نونه‌ای از توجه به امر زیرساخت‌ها در استان ایلام عنوان کرد و گفت: تمام شهرهای ایلام به شبکه‌های پهن‌باند تلفن همراه متصل هستند./ح

 

تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار