وزیر دادگستری؛
وزیر دادگستری گفت: بنده توقعات مردم ایلام بخصوص در بحث تعیین و تکلیف اراضی مناطق سیل زده را پیگیری خواهم کرد بررسی ابزار و امکانات برآورده سازی توقعات مردمی وجود دارد.
کد خبر: ۷۶۵۱۰۱
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۹ 22 July 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ سید علیرضا آوایی در جلسه ستاد بحران استان ایلام با موضوع سیل فروردین ماه امسال اظهار داشت:تفاوت سلیقه ها و دیدگاه های کاری گوناگون بین قوا و مسئولان دلیلی بر اختلاف آنها در مبانی نظام و انقلاب نیست و این تفرق دیدگاه ها امری طبیعی است.

وزیر دادگستری بیان داشت : مسئولان ارشد کشور در قوا یا نهادهای مختلف شاید در موارد متعددی باهم اختلاف سلیقه و نظر داشته باشند اما در عمل همگان نسبت به مسائل و اساس انقلاب و نظام با هم اتحاد و وفاق نظر دارند.

وی افزود: هنگام بروز حوادثی چون سیل و زلزله این اتحاد نمود بیشتری پیدا می کند به گونه ای در سیل امسال با اینکه نقاط بسیاری از کشور درگیر سیلاب بود همه قوا، نهادها و مسئولان هم دوش یکدیگر در سریع ترین زمان ممکن اوضاع را سرو سامان بخشیده و مدیریت کردند.

آوایی یادآور شد: در این حادثه ارتش، سپاه، نیروی انتظامی، هلال احمر و … همدوش و همراه با دولت پای کار آمدند و هرنهاد و ارگانی گوشه ای از کار را تقبل کرد و در زمانی که کشور در جمیع جهات مورد تحریم جهانی، فشار اقتصادی و شرایط خاص بود اما موضوع سیلاب و خرابی های حاصله از آن مدیریت شد.

وی گفت: با اینکه استان های زیادی همزمان درگیر سیلاب بودند و سیل به زیرساخت های کشور خسارات عدیده ای را وارد کرد اما همدلی، اتحاد، همراهی و یکرنگی تمام مسئولان و نهادها و ارگان ها باعث شد خدمات رسانی ها از همان لحظات ابتدایی حادثه شکل بگیرد و در سریع ترین زمان ممکن نسبت به بازسازی خرابی ها اقدام شود.

وزیر دادگستری تاکید کرد: مدیریت سیل و همراهی همه نهادها با دولت باعث حیرت و تعجب جامعه جهانی شد چرا که در آن ایام بخش عمده ای از کشور به طور همزمان درگیر سیل و خرابی های آن بود اما با اتحاد و همدلی همه اوضاع سامان دهی شد و این روند تا زمان اتمام بازسازی ها همچنان ادامه دارد.

وی افزود: نکته حائز اهمیت و مهم اینکه مسئولان باید در سریع ترین زمان ممکن نسبت به تامین خواسته ها و توقعات مردم خسارت دیده اقدام کنند و البته در این راستا با توجه به شرایط خاص دولت، باید مردم نیز خواسته هایشان مطابق با وضعیت دولت باشد و مسئولان اوضاع دولت را به طور شفاف و صریح برای مردم شرح دهند و از دادن قول های غیرمنطقی و غیر عملی به خسارت دیدگان پرهیز کنند.

شایان ذکر است ؛آوایی که به عنوان وزیر معین استان ایلام در سیلاب جانشین وزیر بهداشت شده است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار