سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایلام:
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایلام بر لزوم توجه ویژه‌ به توسعه زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی در استان ایلام برای اربعین تاکید کرد.
کد خبر: ۷۶۴۵۴۱
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۸ 21 July 2019

به گزارش تابناک ایلام؛ محمد کریمیان اظهار داشت: اربعین حسینی بزرگترین تجمع معنوی بشری است که عظمت و اقتدار مذهب تشیع را به نمایش می گذارد.

وی افزود: استان ایلام به عنوان میزبان زائران اربعین حسینی در سال‌های اخیر، توانسته شایستگی خود را در عرصه خدمتگزاری به زائران نشان دهد.

وی بیان کرد: امسال نیز قطعاً با آمادگی بیشتر و تدارکات بهتر و ارائه برنامه های مناسب و قابل اجرا در کنار تجربیات سالهای گذشته بهترین خدمات‌رسانی را ارائه خواهیم داد.

وی ادامه داد: جلسات کمیته بهداشت و درمان اربعین حسینی فرصتی است که در آنها چالش ها، مشکلات و راهکارهایی برای رفع آنان در جهت تسهیل در ارائه خدمات به زائران ارائه می شود.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایلام ضمن درخواست توجه ویژه وزارت بهداشت و مسئولان کشوری به حوزه سلامت استان ایلام یادآور شد: در ایام تردد زائران اربعین حسینی، جمعیت استان ایلام چندین برابر می شود لذا شایسته است که برای ارائه خدمات بهداشتی درمانی به این جمعیت عظیم وزارت بهداشت توجه ویژه‌ای به توسعه زیرساخت‌ها و امکانات و تجهیزات بهداشتی درمانی در سطح استان داشته باشد./ح

 

مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار