رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گفت: مهارت های علمی وعملی متقاضیان در اخذ گواهینامه از اهمیت بسزایی در رانندگی برخوردار است.
کد خبر: ۷۶۳۴۳۳
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۳ 17 July 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ سرهنگ ابوالفضل کوهزادی  با اعلام این خبر ، اظهار داشت: برابر ابلاغیه پلیس راهور ناجا آزمون تئوری گواهینامه بصورت متمرکز در مکانی خارج آموزشگاه توسط افسران شاغل در پلیس راهور استان اخذ می شود.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه مهارت های علمی و عملی متقاضیان در اخذ گواهینامه از اهمیت بسزایی در رانندگی برخوردار است، تصریح کرد: به همین دلیل پلیس راهور اقدامات سخت گیرانه ای در اعطا گواهینامه نسبت به گذشته اعمال خواهد کرد.

وی بیان اینکه اخذ آزمون به روش جدید دارای مزیت های فراوانی نسبت به روش قبلی است افزود: صرفه جویی در وقت و هزینه متقاضیان و هچنین نظارت بیشتر بر کیفیت آزمون از مزایای طرح جدید است.

سرهنگ گوهزادی خاطر نشان کرد: آزمون گواهینامه فقط در روزهای شنبه و یکشنبه هر هفته از ساعت 8 صبح الی 12ظهر در محل سالن اداره کل فنی و حرفه ای برگزار می شود.

رئیس پلیس راهور استان در پایان ابراز امیدواری کرد، با اجرای این طرح ،شاهد نظارت و کنترل بیشتری درخصوص اعطاء گواهینامه به متقاضیان باشیم./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار