مدیر درمان تامین اجتماعی ایلام خبر داد؛
مدیر درمان تامین اجتماعی ایلام گفت: درمانگاه مهران که در سال ۹۷ کلنگ زنی شد اما بدلیل مشکلاتی کار ساخت آن متوقف شده بوده با پیگیری های لازم هم اکنون در حال اجرا و تسریع یافته است.
کد خبر: ۷۶۳۳۲۶
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۷ 16 July 2019
 مراجعه بیش از 2 میلیون نفر به  مراکز ملکی مدیریت درمان استان ایلام

به گزارش تابناک ایلام ؛ لاله ماژین در همایش هفته تامین اجتماعی با اشاره به انجام  ۳ هزار مورد جراحی در دی کلنیک تامین اجتماعی ایلام اظهار داشت : در بخش جراحی سرپایی  نسبت به سال ۹۷ شاهد  رشد5 درصدی هستیم.

 
ویبیان داشت : مدیریت درمان در۲ بخش درمان مستقیم و غیر مستقیم به بیمه شدگان ارائه خدمت می کند که سال گذشته در بخش درمان مستقیم یا مراکز ملکی بیش از ۲ میلیون نفر مراجعه کننده به این مراکز ثبت شده است.
 
لاله ماژین یادآور شد: از این میزان مراجعات ۸۰ درصد در بخش پزشک عمومی، ۱۲ درصد دندانپزشکی و هشت درصد مراجعه به پزشک متخصص بوده است.
 
وی با اشاره به انجام 3  هزار عمل جراحی و بستری در سال گذشته در  بخش درمان غیرمستقیم مدیریت درمان ایلام افزود: از  این تعداد یک هزار و ۱۸۹ نفر روزانه بستری و مابقی سرپایی پذیرش شده اند.
 
مدیریت درمان ایلام  یادآور شد: :  در سال ۹۷ بالغ بر ۳ هزار مورد جراحی در دی کلنیک تامین اجتماعی ایلام  انجام گرفته است .
 
وی  افزود : در حوزه درمان مستقیم ۲۶ میلیارد تومان ارائه خدمات گردید در حوزه درمان غیر مستقیم بیش از ۸۶ میلیارد تومان  به مراکز طرف قرارداد پرداخت شده  که مجموعا ۱۱۳ میلیارد تومان می باشد.
 
لاله ماژین با اشاره به وضعیت درمانگاه مهران افزود : با پیگیری های صورت گرفته این مدیریت ، پروژه احداث درمانگاه مهران در حال احداث است 
 
وی  به بیمارستان زاگرس اشاره کرد یادآور شد : با توجه به هیات امنای اداره شدن بیمارستان شهدای زاگرس در مدیریت این بیمارستان هیچ مسئولیتی ندارم

درمانگاه مهران که در سال ۹۷ کلنگ زنی شد اما بدلیل مشکلاتی کار ساخت آن متوقف شده بوده با پیگیری های لازم هم اکنون در حال اجرا و تسریع یافته است.

وی افزود: زمین این پروژه توسط سازمان تامین اجتماعی با تغییر کاربری به درمانی با اعتبار پنج میلیارد ریال از راه و شهرسازی خریداری و پیمانکار این پروژه سال 97 نیز با 84 میلیارد ریال برنده مناقصه برای احداث شد اما برای دریافت مجوز از شهرداری این سازمان با مشکلات بسیاری مواجه و شروع بکار این پروژه تعطیل شد.

دکتر لاله ماژین با بیان اینکه هم اکنون گودبرداری درمانگاه مهران پروژه انجام و پی ریزی آن نیز در حال اجراست، یادآور شد: این درمانگاه از نظر تجهیزات هیچ مشکلی ندارد و در نشستی که پیش از ۲ هفته با سازمان صورت گرفت قول مساعد تزریق تجهیزات بیشتر داده شده است.

وی به   پروژه درمانگاه دره شهر  اشاره کرد و گفت: برای احداث درمانگاه دره شهر نیز زمینی شناسایی شده که برای ثبت و انتقال آن بنام سازمان بدون عوارض در حال رایزنی هستیم./م

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار