فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: با رایزنی‌های صورت گرفته با ناجا و در اختیار قرار گرفتن دو دستگاه خودرو سراتو به همراه دوربین های نظارتی،گشت پلیس راه استان ایلام به لباس های دوربین دار مجهز شد.
کد خبر: ۷۶۲۹۳۲
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۵ 15 July 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ سردار نورعلی یاری با اعلام این خبر اظهار داشت:با توجه به افزایش تردد ها در محورهای اصلی و هدف استان ایلام و در راستای برخورد با تخلفات حادثه‌ساز، ارتکاب دو تخلف همزمان، برخورد با هنجارشکنان جاده‌ای، برقراری نظم و امنیت محورهای مواصلاتی این ۲ دستگاه خودرو به همراه تجهیزات الکترونیکی در اختیار پلیس راه استان ایلام قرار گرفت.

وی افزود: هدف از به کارگیری این ۲ دستگاه خودرو با تجهیزات جانبی و الکترونیکی هوشمند، پیشگیری از وقوع تصادفات و حوادث ترافیکی و برقراری نظم و امنیت جاده برای سلامتی رانندگان است.

فرمانده انتظامی استان ایلام خاطرنشان کرد: با این دوربین‌ها، هم عملکرد ماموران و هم برخورد نامتعارف مجرمان با پلیس، مستندی برای محاکم قضایی خواهد بود.

سردار یاری گفت: با توجه به اهمیت رعایت حقوق شهروندی، استفاده از دوربین‌های البسه نیروهای گشتی پلیس می‌تواند در جهت انجام وظیفه بهتر ماموران پلیس به خصوص در برخورد ماموران با جرائم آشکار و کنترل نحوه برخورد با اینگونه جرائم موثر باشد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار