فرماندار دهلران؛
فرماندار دهلران گفت : در شرایط فعلی که آمریکا درصدد ضربه های اقتصادی به کشور است رمز عبور از شرایط فعلی اتحاد وانسجام همه گروه های سیاسی است.
کد خبر: ۷۶۲۷۹۷
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۵ 15 July 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ مجید عسکری در گفتگو با تابناک گفت : خوشبختانه اقدمات خوبی از سوی دولت در بحث صادرات ومباحث اقتصادی در حال انجام است ودولت در بحث اشتغال علی رغم تحریم های ظالمانه اقدمات خوبی اجرا یا در دستور کار خود دارد واین نشان می دهد که خواسته آمریکا در بحث تحریم محقق نشده است.

فرماندار شهرستان دهلران افزود: گذر از شرایط فعلی با سیاست های نخ نما و رویکردهای سنتی مقدور نیست و اگرمی خواهیم از این وضعیت عبور کنیم باید عزم و اراده عبور ازاین بحران را داشته باشیم.

نماینده عالی دولت درشهرستان دهلران افزود : خوشبختانه دولت در شهرستان دهلران اقدمات بسیار خوبی در بحث ان جی ال ، پتروشیمی و.. شروع کرده است که نوید بخش آینده روشنی برای این شهرستان است.

وی گفت : چهار خطه کردن محور دهلران به اندیمشک ودهلران به مهران وتوجه به توسعه شهرستان، باتوجه به شرایط اقتصادی کشور ستودنی است واین حجم سرمایه گذاری نشان از توجه دولت به این شهرستان را دارد.

عسکری گفت : یکی از مباحث بسیار مهم که در پیش رو داریم انتخابات است ودر این راستا چهار اصل امنیت, سلامت, مشارکت و رقابت در انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی اصولی است که باید آن را دنبال کنیم.

وی اظهار داشت : یکی از مباحث بسیار مهمی که رمز همبستگی مردم ونظام است بحث مشارکت در انتخابات است ودشمنان ما از الان به دنبال ایجاد ناامیدی والقاء حس ناکارآمدی در بین مردم هستند ولی با هوشیاری مردم ومشارکت پر شور آنها بدون شک نقشه های دشمنان نقش بر آب خواهد شد.

عسکری با اشاره به اینکه اعتبارات شهرستان برای سال جاری ابلاغ شده است گفت: امسال بر خلاف سال های گذشته بودجه به دستگاه هایی اختصاص خواهد یافت که برنامه چهار ساله تدوین کرده باشند و در واقع یکی دیگر از اولویت اختصاص به دستگاه ها تکمیل پروژهای نیمه تمام است ./م

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ایلام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۰
این اقایون که هر روز فرمندار و مسئولن...........
تا اخر عمرشون تو ناز و نعمت...
اینا یک روز کارگری کردن؟؟؟ یک سال برای خرید یک پیراهن یا یک گوشی انتظار کشیدن و گشنگی کشیدن؟؟؟ اینا اصلا هیچی نگن داغ دل ماتازه نمیشه.....اصلا حرفای اینا بیشتر از آمریکا حال مو بهم میزنه...این و امثالش و رییس هاش در کل کشور...
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار