فرمانده انتظامی ایلام از مصالحه ۷۲ درصدی پرونده ها در مراکز مشاوره انتظامی ایلام خبر داد.
کد خبر: ۷۶۱۸۷۹
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۰ 12 July 2019

به گزارش تابناک ایلام، سردار نورعلی یاری در جمع مشاوران و مددکاران کلانتری‌ها و پاسگاه های انتظامی استان ایلام اظهار داشت: ۲۵ دستگاه فرهنگی در کشور مکلف هستند که اقدامات فرهنگی و اثر گذار را در این زمینه انجام دهند، اما متاسفانه تاکنون این فعالیت حیاتی مغفول مانده است و لازم است همه آنها پایه کار آمده تا بتوان با مدیریت صحیح و به موقع جامعه را از پلشتی ها و زشتی ها دور کنیم.

وی به حاشیه نشینی، به عنوان یک معضل و زاینده جرم و آسیب های اجتماعی اشاره کرد و گفت: نهادهای فرهنگی اقدامات مثبت و اثر گذار خود را بایستی متمرکز به حاشیه نشین ها کنند و امکانات رفاهی ورزشی را بیشتر به این گونه مناطق اختصاص دهند.

سردار یاری با بیان اینکه یکی از دغدغه های استان، متأسفانه بروز قتل هایی است که اتفاق می‌افتد، گفت: در سه سال اخیر شاهد نزدیک به ۷۰ قتل در استان بوده ایم که این نگران کننده است و می طلبد این موضوع به صورت جدی و کارشناسانه واکاوی شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به خدمات مرکز مشاوره آرامش فرماندهی انتظامی استان ایلام اشاره کرد و گفت: در ۴ ماهه امسال، ۵۱۳ مورد مراجعه با عناوین خانوادگی، حقوقی و اجتماعی به مرکز مشاوره نیروی انتظامی انجام شده که ۱۰۰ در صد این مراجعه کنندگان با دریافت مشاوره صحیح مشکلشان مرتفع شده است.

فرمانده انتظامی استان ایلام با قدردانی از مشاوران و مددکاران کلانتری‌ها و پاسگاه ها و همچنین مرکز مشاوره آرامش فرماندهی انتظامی استان ایلام گفت: از همه شما انتظار دارم برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی و داشتن جامعه ای سالم به صورت شبانه روزی تلاش کنید که این کار شما نزد خداوند متعال ارزشمند است و در کارنامه اعمال شما ثبت و ضبط خواهد شد./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار