فرمانده انتظامی استان؛
فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: کنگره ۳۰۰۰ شهید ایلام ظرفیتی برای معرفی تاریخ دفاع مقدس در این استان است.
کد خبر: ۷۶۱۷۶۷
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰ 12 July 2019

به گزارش تابناک ایلام، سردار نورعلی یاری ابراز کرد: باید از این ظرفیت و توان در جهت برگزاری این یادواره نهایت بهره گیری را کرد چرا که برگزاری این کنگره اتفاقی بزرگ در تاریخ ایلام است و از اهم واجبات است که همه پای کار باشند.

وی با اشاره به اینکه نقش ژاندارمری و شهربانی در روزهای آغازین دفاع مقدس در دفاع از میهن اسلامی غیر قابل انکار است اضافه کرد: باید تلاش کنیم تا نقش ارزنده این نیروها و نیروی انتظامی در دفاع از تمامیت ارضی کشور به نحو مطلوب در حاشیه برگزاری این کنگره به نمایش در آید.

سردار یاری در خصوص مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان نیز ابراز کرد: مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان با یک هنر، تدبیر و شیوه مطلوب و برجسته شکل گرفته است و با طراحی خوبی که در قالب تمثال و چینش آثار سه هزار شهید ایلام کاری تحسین برانگیز است.

فرمانده انتظامی ایلام افزود: آثار رزمندگان و ادوات جنگی، به تصویر کشیدن شهدا، سنگرها و دیگر اقدامات فرهنگی کارهای فاخری است که در این مرکز به چشم می خورد.

سردار یاری همچنین در حاشیه این دیدار از مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس ایلام به خاطر ترویج فرهنگ ایثار وشهادت و تدفین شهدای گمنام عزیز در جای جای استان قدردانی کرد و گفت: ما قدردان زحمات شما هستیم و هر کمکی از دست این جانب برآید کوتاهی نمی کنم.

فرمانده انتظامی ایلام به بحث تأثیرگذاری یادمان ها و راهیان نور در ترویج فرهنگ و ایثار و شهادت در بین جوانان و نوجوانان هم اشاره کرد و افزود: هرساله تعدادی از دانش آموزان بسیجی درقالب کاروان به این مناطق سفر می کنند و در قالب این کار فرهنگی که مورد تأیید مقام معظم رهبری نیز می باشد میراث پدران و برادران را در دفاع از اسلام و کشور اسلامی را از نزدیک تجربه می کنند.

سردار یاری در پایان از تلاش ودلسوزی دست اندرکاران این مجموعه در برپایی چنین فضای معنوی تقدیر و تشکر کرد و گفت: به یقین ما آثار و برکات این اقدامات را در جامعه خواهیم دید./ع

 

 

 

مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار