رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان ایلام با تأکید بر حمایت از تولیدات هنرمندان بسیجی، گفت: ۱۰ انجمن هنری و ادبی در قالب بسیج هنرمندان در راستای تولید آثار فاخر در استان ایلام فعالیت دارند .
کد خبر: ۷۶۱۵۲۲
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۵ 11 July 2019

 به گزارش تابناک ایلام؛حجت‌الله منصوربیگی اظهار کرد: در حال حاضر بیش از 2 هزار و 700 هنرمند ایلامی در رشته‌های مختلف هنری تحت پوشش فعالیت‌ها و برنامه‌های این نهاد قرار دارند .

وی با بیان اینکه 2 هزار و 450 هنرمند نیز با ثبت‌نام در سامانه بسیج هنرمندان ایلام ساماندهی شده است، یادآور شد: در حال حاضر 7 کانون بسیج هنرمندان در شهرستان‌های ایلام، ایوان، چرداول، ملکشاهی، دره شهر، دهلران و آبدانان فعالیت دارند .

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان ایلام انجمن‌های فیلم، نمایش، شعر، تعزیه، خوشنویسی، هنرهای تجسمی، ادبیات داستانی، گرافیک و عکس و پویانمایی نیز در طول سال با اجرای برنامه‌های آموزشی و خدماتی پذیرای علاقه‌مندان و هنرمندان استانی ایلام است .

منصوربیگی گفت: حمایت از هنرمندان در قالب بیمه بسیجیان، حمایت از تولیدات انجمن‌های هنری، برگزاری کارگاه‌های آموزشی و حمایت از هنرمندان در بخش‌های مختلف ازجمله محور فعالیت‌های سازمان در استان است و تلاش می‌شود که از ظرفیت‌های مختلف در راستای حمایت از آثار تولیدی استفاده شود .

وی برگزاری کارگاه‌های تخصصی با حضور اساتید شاخص کشوری و استانی، جذب و سازمان‌دهی هنرمندان بسیجی در قالب گروه‌های هنری ادبی، برگزاری اردوهای راهیان نور نخبگان باهدف خلق آثار فاخر، برگزاری نشست‌های روشنگری، رونمایی از آثار و تولیدات هنری هنرمندان را ازجمله برنامه‌های این سازمان عنوان کرد .

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان ایلام، بابیان اینکه هنر بهترین ابزار در راستای انتقال مفاهیم و ارزش‌های انقلاب اسلامی به جامعه است، عنوان کرد: سازمان‌دهی، ساماندهی، توانمندسازی و هدایت استعدادهای متعهد هنر انقلاب اسلامی برای ایجاد جریانی اصیل و بانشاط جهادی در عرصه هنر انقلاب اسلامی از اولویت‌های بسیج هنرمندان است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار