استاندار ایلام از دعوت گروه اقتصادی بسیار قوی از جمله مدیر عامل شرکت ایمیدرو، شرکت ایدرو، معاون بودجه سازمان برنامه و بودجه، مدیرعامل بانک ملی، مدیرعامل بانک پارسیان و رئیس بانک های خصوصی به استان در انتهای هفته جاری خبر داد.
کد خبر: ۷۶۱۲۴۲
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۴ 10 July 2019

به گزارش تابناک ایلام؛ قاسم سلیمانی دشتکی در نشست ساماندهی امور جوانان استان ایلام با اشاره به دیدار روز گذشته خود با مدیران شرکت ان جی ال اظهار داشت: راه اندازی کامل این پروژه برای چهار هزار نفر فرصت شغلی ایجاد می کند که می توانددر کاهش آمار بیکاری در استان تاثیر بسزایی بر جای بگذارد.

وی از دعوت گروه اقتصادی بسیار قوی از جمله مدیر عامل شرکت ایمیدرو، شرکت ایدرو، معاون بودجه سازمان برنامه و بودجه، مدیرعامل بانک ملی، مدیرعامل بانک پارسیان و رئیس بانک های خصوصی به استان در انتهای هفته جاری خبر داد و افزود: روز پنجشنبه نشست شورای اقتصاد مقاومتی و شورای برنامه ریزی استان با حضور این مسئولان برگزار و مشکلات شرکت های اقتصادی و فرصت های سرمایه گذاری در استان بررسی می شود.

استاندار ایلام با اشاره به ظرفیت های استان در حوزه های مختلف تاکید کرد: تلاش ما در این نشست گشایش های ارزی و رسیدن به نقطه عطف برای توسعه همه جانبه استان است.

سلیمانی دشتکی یادآور شد: هر چه شفاف تر و روشن تر فعالیت ها را به مردم ارائه دهیم، اعتماد مردم به مدیران و نظام بیشتر و اگر این گزارش ها غیر واقعی باشد مشکلات ما بیشتر خواهد بود.

وی در خصوص نرخ بیکاری در استان گفت: یکی از ملاک های بررسی نرخ بیکاری آمار ملی و دیگری وضعیت موجود هر استان است که ارتباطی به محاسبه علمی ندارد.

استاندار ایلام یادآور شد: باید تعریف مشخص و یکسانی از نرخ شاغلین و بیکاران داشته باشیم و این تعریف باید برای همه نقاط کشور یکسان باشد.

وی همچنین در خصوص نرخ مشارکت اضافه کردد: نرخ مشارکت زمانی است که افراد ۱۰۰ درصد درآمد داشته و درآمدها با هزینه ها همخوانی داشته باشد و این روش ایده ال است.

استاندار ایلام تاکید کرد: بهار سال ۹۸ فعالیت های بسیار خوبی در بحث اشتغالزایی و سرمایه گذاری های نفتی و اکتشافات نفتی صورت گرفته و نیروهای بسیاری در این پروژه ها مشغول به کار شدند.

سلیمانی دشتکی در ادامه بر ساماندهی فعالیت های حوزه جوانان بویژه در فصل تابستان تاکید کرد و اظهار داشت: باید پیش از شروع تعطیلات برنامه ریزی مناسب صورت گیرد و حضور دانش آموزان و آمار دقیق باید در نشست ها ارائه شود.

استاندار ایلام در خصوص معرفی ظرفیت های مختلف استان به جوانان تاکید کرد: باید جوانان را برای ارائه طراح های کارآفرینی و اشتغال زایی ترغیب کنیم و از مدیران انتظار می رود به دنبال رفع مشکلات جوانان و ارائه ظرفیت ها با توجه به امکانات استان باشند.

سلیمانی دشتکی تاکید کرد: مدیران باید اقداماتی انجام دهند که باعث ایجاد رضایتمندی عمومی، اشتغال، نشاط اجتماعی و حل مشکلات جوانان شود./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار