رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح در استان گفت: نقش بی بدیل نیروی انتظامی ،تحقق و اجرای عدالت است.
کد خبر: ۷۶۰۷۶۴
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۰ 08 July 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛  محمد روشنائی در دیدار سردار فرماندهی انتظامی استان ایلام و جمعی از معاونین و روسای پلیس های تخصصی با قضات و کارکنان سازمان قضائی نیروهای مسلح به مناسبت هفته قوه قضائیه ،اظهار داشت: اقدام کارکنان ناجا در دیدار با سازمان قضائی نیروهای مسلح اقدامی پسندیده و ارج نهادن به مقام شامخ قاضی و بخصوص قوه قضائیه است .

روشنائی در ادامه افزود:نیروی انتظامی در عرصه های مبارزه با مخلان نظم، حضور مستمر در مرزهای کشور، مبارزه با قاچاق کالا و ارز و مواد مخدر حضور چشمگیر و فعالی داشته است و ما تلاش داریم که در اجرای این مهم ، گام و نقش موثری برداریم.

این مقام مسئول در ادامه تصریح کرد: امروزه هجمه های زیادی بخصوص در بحث عفاف و حجاب به سوی نیروی انتظامی نشانه رفته است و این دادسرا و کلیه کارکنان آن تمام تلاش خود را در جهت تحقق اهداف مهم ناجا به کار خواهد گرفت.

وی در ادامه با بیان اینکه نیروی انتظامی نقش بی بدیلی در اجرای عدالت دارد، گفت: میزان جرائم کارکنان ناجا در استان نسبت به سایر استان ها بسیار کمتر بوده و این نشان از تلاش شبانه روزی فرماندهی انتظامی استان و کارکنان تحت امرش دارد.

دادسرای نظامی نقشی اثر گذار در حوزه پیشگیری و آموزش نیروهای مسلح دارد

سردار نور علی یاری فرمانده انتظامی استان ایلام در این دیدار گفت: دادسرای نظامی نقشی اثر گذار در حوزه پیشگیری و آموزش نیروهای مسلح دارد.

در این دیدار سردار یاری ضمن تبریک هفته قوه قضائیه ، سازمان قضائی نیروهای مسلح را یکی از دستگاه های اثرگذار و تعیین کننده در پیشبرد اهداف ناجا دانست و تصریح کرد: این سازمان قضائی در استان کارنامه درخشانی دارد./م

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار