معاون اجتماعی انتظامی ایلام:
معاون اجتماعی انتظامی ایلام از دستگیری ضارب شهروند ایلامی در کمتر از ۲ ساعت خبر داد.
کد خبر: ۷۶۰۵۷۹
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۰ 08 July 2019

به گزارش تابناک ایلام؛ سرهنگ فرزاد یاسمی اظهار داشت: بلافاصله پس از تماس مردمی با فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر زخمی شدن یک نفر در داخل خود یک دستگاه خودروی پراید بلافاصله ماموران به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور مأموران مشخص شد یک نفر با اسلحه شکاری راننده یک دستگاه خودرو پراید را که در یکی از خیابان‌های شهر ایلام پارک شده بود و راننده در آن حضور داشت را مورد اصابت گلوله قرار داده است.

معاون اجتماعی انتظامی استان ایلام خاطرنشان کرد: بلافاصله ماموران پلیس امنیت عمومی انتظامی استان با اشراف اطلاعاتی، ضارب را کمتر از ۲ ساعت دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی دادند.

وی تصریح کرد: صبح امروز تعدادی از کانالهای فضای مجازی استان بدون واکاوی و اطلاع ازموضوع با قرار دادن فیلم این درگیری که از طریق دوربین‌های مداربسته ضبط شده بود در فضای مجازی عنوان کرده بودند که ضارب دستگیر نشده در صورتی که این موضوع صحت نداشته و ضارب در همان لحظات اولیه وقوع جرم دستگیر و تحویل مراجع قضائی شده است.

سرهنگ یاسمی گفت: پلیس با تمام توان در تلاش است امنیت و احساس آن را در جامعه نهادینه کند و در این راه نیازمند همراهی مردم و رسانه‌ها هستند و می‌طلبد که اصحاب مطبوعات قبل از انتشار خبرهای حوزه امنیتی و انتظامی، صحت و سقم آن را از پلیس جویا شوند تا اینگونه مردم با دیدن کلیپ‌های خشن آزرده خاطر نشوند.

معاون اجتماعی انتظامی استان ایلام گفت: مردم به شایعات و موضوعات مطرح شده در فضای مجازی توجه نکنند./ح

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار