آمریکا با حساب دو بر صفر قهرمان شد و هلند به نایب قهرمانی رضایت داد.
کد خبر: ۷۶۰۵۷۴
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۰ 08 July 2019

تیم فوتبال زنان آمریکا با پیروزی برابر هلند به مقام قهرمانی جام جهانی رسید.

به گزارش تابناک ایلام، فینال جام جهانی فوتبال زنان از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه (یکشنبه) بین تیم‌های هلند و آمریکا آغاز شد و با پیروزی دو بر صفر آمریکا به پایان رسید.

نیمه اول دیدار فینال با تساوی بدون گل به پایان رسید و تلاش دو تیم برای گلزنی بی‌ثمر ماند.

آمریکا که برای دفاع از عنوان قهرمانی به میدان آمده بود، حملات خود را بیشتر کرد تا این‌که داور به نفع این تیم پنالتی اعلام کرد. مگان راپینو پشت ضربه ایستاد و گل اول آمریکا را به ثمر رساند.
چند دقیقه بعد (دقیقه ۶۹) لاول، بازیکن آمریکا گل دوم تیم خود را وارد دروازه هلند کرد تا فاصله با حریف بیشتر شود.

آمریکا باز هم موقعیت‌های گلزنی خلق کرد اما بی‌دقتی در ضربات آخر باعث شد تا توپ‌ها وارد دروازه نشوند. تلاش هلند هم برای جبران نتیجه بی‌ثمر ماند و آمریکا با حساب دو بر صفر قهرمان شد و هلند به نایب قهرمانی رضایت داد.

ام باپه، عضو تیم ملی فوتبال فرانسه و امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه مهمانان ویژه دیدار فینال جام جهانی فوتبال زنان بودند.

یانکی‌ها با پیروزی در این دیدار از عنوان قهرمانی خود دفاع کردند و برای چهارمین بار جام قهرمانی را به خانه بردند. آن‌ها پیش از این در سال‌های ۱۹۹۱، ۱۹۹۹ و ۲۰۱۵ جام قهرمانی را بالای سر برده بودند.

در پایان دیدار فینال، برترین بازیکنان این رویداد ورزشی معرفی شدند. به این ترتیب مگان راپینو ستاره تیم آمریکا با ۶ گل زده کفش طلا را از آن خود کرد. این بازیکن به عنوان بهترین بازیکن این رقابت‌ها توپ طلا را نیز به دست آورد. الکس مورگان (بازیکن آمریکا) نیز کفش نقره‌ای گرفت. این بازیکن و الن وایت (بازیکن انگلیس) نیز در این رقابت‌ها جزو گلزن‌های برتر بودند.

ساری وان ونندال دروازه‌بان هلند دستکش طلا را دریافت کرد. عنوان برترین بازیکن جوان جام جهانی زنان نیز به جولیا گوین بازیکن آلمان و جایزه بازی جوانمردانه نیز به فرانسه، میزبان مسابقات رسید.

رقابت فوتبالی زنان پس از یک‌ماه با قهرمانی آمریکا، نایب قهرمانی هلند و سومی سوئد به پایان رسید.

آمریکا قهرمان جام جهانی فوتبال زنان شد (+عکس)

آمریکا قهرمان جام جهانی فوتبال زنان شد (+عکس)

آمریکا قهرمان جام جهانی فوتبال زنان شد (+عکس)

آمریکا قهرمان جام جهانی فوتبال زنان شد (+عکس)

آمریکا قهرمان جام جهانی فوتبال زنان شد (+عکس)

ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار