‍ استاندار ایلام؛
استاندار ایلام گفت:رفع مشکلات مناطق سیل زده استان در اولویت کاری استان است.
کد خبر: ۷۶۰۵۳۰
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۰ 08 July 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ قاسم سلیمانی دشتکی  در کار گروه رفع مشکلات مناطق سیل زده استان با اشاره بر این موضوع که رفع مشکلات مناطق سیل زده استان در اولویت کاری دستگاه های اجرایی است، اظهار داشت : تمام تلاش ما این است که در کمترین زمان ممکن این مشکلات رفع شود و برای انجام این مهم از تمامی ظرفیت ها استفاده خواهد شد.

استاندار ایلام در ادامه با تاکید بر این موضوع که خسارت های کشاورزان استان جبران می شود، اضافه کرد: کشاورزان نگران نباشند در این خصوص بیش از ۱۸۰ میلیارد تومان تسهیلات و کمک به استان اختصاص یافته است.

وی ادامه داد:جبران خسارت های کشاورزی استان در بحث سیل به طور جدی دنبال می شود و در این راستا مشکل اصلی پمپاژداران مناطق سیل زده استان از جمله تامین برق و تعمیر موتورپمپ ها بایست هرچه سریعتر به اتمام برسد.

سلیمانی دشتکی در ادامه بر رفع مسائل و مشکلات روستاهای بالادست سد سیمره تاکید کرد و گفت: در بحث جابجایی روستای چم شیر شهرستان سیروان نیز هرچه سریع تر بنیاد مسکن و حداکثر طی هفته آینده این مسئله را نهایی کند.

وی یادآور شد: ۱۳۰ میلیارد تومان خسارت در حوزه راه و شهرسازی به استان در بحث سیل اختصاص یافته است و سایر دستگاه های هم پیگیر سهم استان از خسارت های سیل باشند.

استاندار ایلام در پایان از شروع بکار بهسازی و ساخت بیش از ۹۰۰ واحد مسکونی در مناطق سیل زده استان خبر داد و افزود: هم اکنون کار استقرار بانک های عامل در مناطق سیل زده استان توسط بنیاد مسکن انجام شده و طی هفته جاری در روند پرداخت تسهیلات تسریع ایجاد خواهد شد./l

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار