رئیس پلیس آگاهی ایلام:
رئیس پلیس آگاهی ایلام گفت: ۲۴ تن و ۸۲۰ کیلوگرم ذرت خارجی از یک دستگاه خودروی سنگین در محور سرابله- ایلام کشف شد.
کد خبر: ۷۶۰۱۹۹
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۰ 07 July 2019

به گزارش تابناک ایلام؛ سرهنگ علی مهری اظهار داشت: در راستای تشدید اقدامات کنترلی و مبارزه با قاچاق کالا و ارز و با پایش و بررسی اخبار و اطلاعات واصله، درخصوص ورود محصولات کشاورزی خارجی فاقد اسناد ومدارک گمرکی از نوع نهاده دامی جهت دپو در انبارهای تولید خوراک دام و طیور در استان توسط تعدادی خودروی سنگین، موضوع در دستور کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: طی هماهنگی با مرجع قضائی یکدستگاه خودروی سنگین، در محور ایلام - سرابله مشاهده که سریعاً با رعایت تمامی جوانب قانونی بعد از اعلام هشدار به شانه خاکی جاده هدایت و نسبت به توقیف آن اقدام شد.

سرهنگ مهری تصریح کرد: در بررسی های اولیه مشخص شد، خودرو توقیف شده حامل محموله نهاده دامی خارجی از نوع خوراک دام وطیور است و یک قطعه برگه مجوز عبور کالای گمرکی را در این راستا به ماموران پلیس آگاهی ارائه نموده که بلافاصله از سامانه پایشی محموله های ترانزیتی وگمرکی استعلام محرز گرید که سند ارائه شده متعلق به یک محموله دیگری می باشد که قبلاً در مکان دیگری استفاده وتخلیه شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه خودروی توقیف شده حامل کالای قاچاق، از نوع خوراک دام و طیور خارجی به مقدار ۲۴ تن و۸۲۰ کیلو به ارزش تقریبی یک میلیارد ریال بود گفت: متهم جهت سیر مراحل قانونی پس از تشکیل پرونده، به مرجع قضائی معرفی شد.

رئیس پلیس آگاهی استان در پایان از مردم خواست که در صورت مشاهده هر گونه فعالیت در زمینه قاچاق کالا، موضوع را سریعاً از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند./ح

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار