رئیس پلیس راه ایلام اظهار داشت: بهسازی زیرساخت‌ها از جمله مسیر کمربندی غربی مهران، پایانه مسافربری برکت تعریض مسیر کمربندی جنوبی منتهی به پایانه برکت، جداسازی و مصون سازی مسیر خروجی مهران تا پایانه مرزی و ایمن سازی مسیر جایگزین ایلام- ملکشاهی - مهران و محور فرعی ماربره از انتظارات پلیس راه استان ایلام از مسئولان استانی، برای مدیریت ترافیک در ایام اربعین حسینی (ع) است.
کد خبر: ۷۵۹۹۵۶
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۰ 06 July 2019

 به گزارش تابناک ایلام؛رضا همتی زاده بیان داشت: یکی از مهمترین نیازهای جدی زیرساختی در استان ایلام تکمیل پروژه چهار خطه کردن مسیر ایلام-مهران است چراکه این مسیر پرترددترین مسیر ارتباطی ایلام است و متاسفانه بیشترین تصادفات استان نیز در این محور صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: طبق بررسی های انجام جاده ایلام-مهران بیش از ۲۰ درصد تصادفات سطح استان را به اختصاص داده است.

وی افزود: ظرفیت این جاده گنجایش این همه تردد در ایام خاص سال مثل اربعین را ندارد، هرچند در سال‌های اخیر بخش‌های زیادی از پروژه چهارخطه شده ولی هنوز به طور کامل بهره برداری نرسیده و نیاز است برای اربعین امسال حتماً تلاش مسئولان بیشتر شود.

وی ادامه داد: در ایام اربعین شلوغی و ازدحام این جاده به حدی است که در پاره‌ای از اوقات این جاده یک طرفه می‌شود، بنابراین چهارخطه کردن این محور کاملاً ضروری است.

وی بیان کرد: پلیس راه استان به عنوان یکی از اعضای کمیته زیرساخت اربعین مسئله به اتمام رسیدن این پروژه را برای کاهش تصادفات و ترافیک پیگیری می‌کند./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار