مدیرکل بهزیستی ایلام:
مدیرکل بهزیستی ایلام از برگزاری نخستین جشنواره بهزیستی، رسانه و مسئولیت اجتماعی همزمان با هفته بهزیستی خبر داد .
کد خبر: ۷۵۹۸۷۱
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۵ 06 July 2019

به گزارش تابناک ایلام؛ زهرا همتی اظهار کرد: این جشنواره با موضوع بررسی آسیب‌های اجتماعی در زمینه‌های طلاق، اعتیاد، کودکان کار، زنان سرپرست خانوار و غیره با محوریت بهزیستی خواهد بود .

وی ادامه داد: شرکت عموم خبرنگاران رسانه‌های مختلف گروهی استان اعم از مطبوعات، خبرگزاری‌ها، پایگاه‌های اینترنتی دارای مجوز استان و صدا و سیمای مرکز ایلام برای شرکت در این جشنواره آزاد خواهد بود .

مدیرکل بهزیستی استان بخش‌های این جشنواره را شامل خبر، مصاحبه و گفتگو، مقاله و یادداشت و گزارش عنوان کرد و گفت: هر خبرنگار می‌تواند تنها در یک بخش با ارسال اثر شرکت کند .

همتی تصریح کرد: آثار ارسالی برای شرکت در این جشنواره باید مربوط به تاریخ تیرماه ۹۷ تا تیرماه ۹۸ بوده و در رسانه مربوطه چاپ و منتشر شده باشد .

وی آخرین مهلت ارسال آثار به این جشنواره را ۱۹ تیرماه عنوان کرد و گفت: خبرنگاران رسانه‌های مختلف گروهی از سراسر استان می‌توانند آثار خود را به روابط عمومی اداره کل بهزیستی ایلام تحویل دهند .

همتی هدف از برگزاری این جشنواره را تجلیل از خبرنگاران فعال در حوزه بهزیستی و گرامیداشت هفته بهزیستی برشمرد و گفت: برگزیدگان این جشنواره همزمان با هفته بهزیستی مورد تجلیل قرار خواهند گرفت .

۲۲ لغایت ۲۸ تیرماه به عنوان هفته بهزیستی نامگذاری شده است./ح

ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار