سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: همکاری های پزشکی استان های ایلام و واسط عراق ارتقاء می یابد.
کد خبر: ۷۵۹۷۰۲
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۰ 05 July 2019

به گزارش تابناک ایلام، محمد کریمیان اظهار داشت: در سفر یک روزه استاندار ایلام و هیئت همراه به استان واسط خوشبختانه رایزنی‌های ارزنده‌ای بین دو استان انجام شد که نقطه عطف این مذاکرات را در تردد زائران اربعین حسینی و ارتقاء سطح همکاری‌های دوجانبه بهداشتی درمانی خواهد بود.

وی با بیان اینکه روابط صمیمانه و مشترکات مذهبی و فرهنگی از جمله عواملی است که دو استان واسط عراق و ایلام را به یکدیگر نزدیک کرده، تصریج کرد: در کنار این قرابت فرهنگی و اشتراکات مذهبی؛ در زمینه خدمات بهداشتی و درمانی این آمادگی را داریم که در این زمینه با استان واسط عراق همکاری‌های قابل توجه و ویژه ای داشته باشیم.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایلام با بیان این مطلب که خوشبختانه از سوی مسئولان دو استان نیز تلاش‌های شایسته ای در راه ارتقاء این ظرفیت‌های ارزنده انجام شده است، افزود: ظرفیت‌ها و توانمندی‌های موجود حوزه سلامت استان ایلام، طبق نظر مسئولان استان واسط عراق برای همکاری‌های دوجانبه بسیار مطلوب عنوان شده است.

وی ابراز کرد: یکی از نقاط مشترک استان‌های ایلام و واسط میزبانی از زائرین اربعین حسینی است و لذا تلاش خواهیم کرد که در این راستا تمام تلاش خود را بکار گیریم تا بهترین و مناسب‌ترین خدمات را به زائران اربعین حسینی تقدیم کنیم.

کریمیان یادآور شد: با توجه به رایزنی‌های انجام شده با استان واسط عراق مقرر گردید که هفته آتی، هیئتی از استان واسط در راستای بازدید از زیرساختهای بهداشتی درمانی و امکانات و تجهیزات مربوطه در دانشگاه علوم پزشکی به ایلام سفر کنند./ع

 

 

 

مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار