مدیر کل بیمه سلامت استان ایلام خبر داد؛
مدیر کل بیمه سلامت استان ایلام از صدور 7 هزار جلد دفترچه درمانی مددجویان کمیته امداد این اسنان خبر داد.
کد خبر: ۷۵۸۸۴۸
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۲ 02 July 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ دکتر رحیمی در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به انعقاد قرارداد فی مابین این اداره کل و اداره کل کمیته امداد به منظور تحت پوشش قرار دادن مددجویان شهری کمیته امداد گفت: مددجویان کمیته امداد برای دریافت دفترچه درمانی هرچه سریعتر به ادارات بیمه سلامت  و مراکز پیشخوان طرف قرارداد مراجعه نمایند.

مدیر کل بیمه سلامت با اشاره به اجرای طرح نسخه نویسی الکترونیکی بیان کرد: با اجرای این طرح بیماران نیاز به ارائه دفترچه درمانی ندارند و نسخه نویسی از طریق کدملی و به صورت الکترونیکی انجام می شود .

وی افزود: در این سامانه کنترل و احراز هویت و اعتبار بیمه ای شخص کنترل و متعاقب آن از طریق درگاه مورد نظر نسخه پزشک تجویز می شود و بیمه شده با توجه به مورد تجویز شده در سامانه می تواند به مراکز تشخیصی-درمانی مراجعه و خدمات دریافت نماید.

دکتر رحیمی از جمله مزایای این طرح را تشکیل پرونده سلامت دانست و افزود: پرونده الکترونیک باعث می شود که اطلاعات بیمار به موقع در اختیار پزشک قرار گیرد و با تشخیص مناسب شده و فرایند درمان از طریق این پروسه تسهیل گردد.

مدیرکل بیمه سلامت ایلام افزود: تا کنون شهرستان های دره شهر، دهلران، بدره، ملکشاهی و ایوان این سامانه اجرایی شده و تا پایان سال بقیه مراکز و شهرستانها به این سامانه می پیوندند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار