فرماندار ایوان خبر داد؛
فرماندار ایوان گفت: ۷۰ اثر تاریخی شهرستان ایوان در فهرست آثار ملی کشور ثبت شده است.
کد خبر: ۷۵۸۷۶۹
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۳ 02 July 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ امیدعلی سبزی  از آمادگی این شهرستان برای سرمایه گذاران بخش توریسم خبر داد و اظهار داشت: بیش از ۷۰ اثر تاریخی ثبت شده ملی در شهرستان ایوان وجود دارد.

وی بیان داشت: مناطق تفریحی بکر، آب و هوای دلپذیر، چهارفصل بودن شهرستان همه این عوامل دست به دست هم داده که این شهرستان دارای طرفیت های بالقوه و بالفعل فراوانی در حوزه گردشگری است.

شهرستان ایوان جز مناطق ییلاقی استان ایلام بوده و بیشتر طبیعت آن پوشیده از جنگل های بلوط است و با داشتن آثار تاریخی و جاذبه های گردشگری کم نظیر از استعداد بالایی در جذب گردشگر برخوردار است.

این شهرستان دارای آب و هوایی معتدل بوده و وجود کوه های بانکول و شره زول با مناظر طبیعی بکر و پوشیده از درختان بلوط، بادام کوهی، پسته کوهی و انجیر کوهی گردشگران و علاقه مندان به طبیعت را بسوی خود می کشاند.

از جمله مناطق دیدنی و زیبای شهرستان ایوان روستای خوش آب و هوای خوران با طبیعتی سر سبز و زیباست که در هفت کیلومتری ایوان قرار دارد و از نظر جاذبه های گردشگری بخصوص در فصول تابستان به واسطه طبیعت سرسبزش، همواره پذیرایی مسافران و گردشگران زیادی از مناطق مختلف استان ایلام و سایر استان های کشور است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار