نماینده صندوق اعتباری هنر در استان ایلام گفت: اهالی رسانه و هنرمندان عضو این صندوق در استان ایلام تا ۱۲ تیرماه جاری فرصت ثبت نام برای بیمه تکمیلی دارند.
کد خبر: ۷۵۷۳۲۰
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۱ 26 June 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ علی شکری  افزود: اعضای صندوق اعتباری هنر در این استان برای استفاده از خدمات بیمه درمان تکمیلی می‌توانند براساس قرارداد منعقد شده با شرکت بیمه سرمد تا ۱۲ تیرماه جاری با مراجعه به وب سایت صندوق به نشانی www.honarcredit.ir ثبت نام و از خدمات بیمه درمان تکمیلی بهره مند شوند.

وی مبلغ پرداختی سالانه بابت استفاده از بیمه تکمیلی سال جاری را بر اساس نوع خدمات به ترتیب یک میلیون و ۵۰۰ هزار ریال، چهار میلیون و ۸۰۰ هزار ریال و هفت میلیون و ۸۰۰ هزار ریال عنوان کرد که اعضا صندوق می‌توانند آن‌را به دلخواه انتخاب کنند.

وی اظهار کرد: اعضای صندوق اعتباری هنر با پرداخت بخشی از حق بیمه کل، مشمول بهره مندی از خدمات بیمه درمان تکمیلی شده و مابقی هزینه برعهده صندوق است.

به گفته شکری، خدمات بیمه تکمیلی همچون سال گذشته در قالب سه طرح امید، آرامش و رفاه با پوشش‌ها و حق بیمه متفاوت ارائه و بر این اساس متقاضیان می‌توانند با انتخاب یکی از طرح‌ها، افراد تحت تکفل خود را نیز در همان طرح ثبت نام کنند.

وی تعداد اعضا صندوق اعتباری هنر در این استان را بیش از ۸۰۰ نفر از هنرمندان و اهالی رسانه اعلام کرد و گفت: بر اساس مقررات، ارائه هرگونه خدمات بیمه تکمیلی به اهالی رسانه و هنرمندان استان منوط به عضویت متقاضی در صندوق اعتباری هنر است.

صندوق اعتباری هنر با هدف حمایت از هنرمندان از دهه ۸۰ فعالیت خود را در استان ایلام آغاز که خدمات مختلفی در قالب آن به اعضا ارایه می‌شود./م

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار