جلسه هماهنگی ذیحسابان با محوریت مولد سازی املاک و اراضی دولتی با ریاست فیض اللهی مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان ایلام و با حضور کلیه ذیحسابان دستگاه‌های اجرایی در سالن جلسات اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان ایلام برگزار شد.
کد خبر: ۷۵۷۲۰۰
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۰ 25 June 2019

به گزارش تابناک ایلام؛ مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان با اشاره به میزان نقدینگی دستگاه‌های اجرایی از ذیحسابان خواست، نسبت به رعایت اولویت پرداخت های اجتناب ناپذیر اقدام نمایند.

فیض اللهی در خصوص مولد سازی اموال و املاک دارایی‌های دولت از ذیحسابان خواستار نهایت همکاری  با اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان در این زمینه شد.

سلمان کرمی معاون نظارت مالی و رئیس خزانه معین استان نیز با اشاره به اهمیت موضوع مولد سازی اموال و اراضی دولتی افزود: با توجه به اینکه کلیه درآمد حاصل از فروش یا اجاره این اموال به حساب دستگاه اجرایی مربوطه واریز می‌گردد ،تا بخشی از آن صرف هزینه پاداش پایان خدمت بازنشستگان گردد، از ذیحسابان خواست اقدامات لازم را در این زمینه به عمل آورند .

کرمی در ادامه به مدل تعالی ذیحسابان اشاره و نتیجه ارزیابی سال ۹۷ را مورد بررسی قرار داد.

در ادامه این نشست مالک نورمحمدی ذیحساب اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی به شرح موضوع مولد سازی اموال و اراضی پرداخت .‍/م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار