رئيس پلیس پیشگیری استان در رابطه با مشارکت شهروندان دربحث توليد وتامين امنيت گفت:بهترين تشويق پليس در انجام ماموريت هاي محوله ،رضايتمندي و درک خدماتش توسط مردم است.
کد خبر: ۷۵۶۸۵۲
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۶ 24 June 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ سرهنگ مهرداد علي محمدي از مدیریت جهادی فرماندهان و تلاش شبانه‌روزی پلیس به منظور برقراري امنيت و پیشگیری از وقوع جرائم خبر داد و افزود: اتخاذ تمهیدات فوق‌العاده در حوزه امنیت از جمله برنامه‌های ویژه پلیس پیشگیری در راستای آرامش خیال شهروندان در تمامي ايام سال است.

وی با توجه به شروع تعطيلات تابستاني مراقبت های شهروندی در پیشگیری از وقوع سرقت خودرو و منزل را مهم ارزیابی و به مسافران توصیه کرد: اتومبيل خود را در محيط‌هاي خلوت و تاريك و يا در يك نقطه نامناسب و به دور از مراقبت های بعدی به مدت طولاني پارك نکرده و از پارکینگ های مطمئن و دارای مجوز در این خصوص استفاده کنند.

این مقام انتظامی، هوشياري مردم و حضور مقتدرانه‌ پليس در برابر مجرمان را از کارآمدترین مولفه های استقرار امنیت ارزیابی کرد و افزود: شهروندان عزیز به منظور پیشگیری از سرقت اسباب و اثاثیه منزل خود ،تا حد امکان از خالی گذاشتن منزل خودداری و برای اطمینان بیشتر از ابزارهای مراقبت فیزیکی و الکترونیکی برای تشدید اقدامات پیشگیرانه استفاده کنند.

در پايان رئيس پلیس پیشگیری استان با بیان این موضوع که "همه‌ ما در توليد امنيت مسئول بوده و صاحب نقش هستیم" گفت: اظهار رضايت مندي سلسله مراتب ناجا از عملکرد اين مجموعه در ايام تعطيلات نوروزي امسال و ارائه لوح تقدير به اين پليس نشانگرتلاش شبانه روزي اين مجموعه و عمل به توصيه‌هاي پيشگيرانه‌ پليس توسط شهروندان بوده که حلاوت آرامش را در كام خود ماندگار و با رعايت قوانين و مقررات، امنيت را زينت بخش محفل گرم هموطنان خود کرده است./م

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار