فرماندار دهلران:
فرماندار دهلران از راه‌اندازی نمایندگی پزشکی قانونی در شهرستان دهلران خبر داد.
کد خبر: ۷۵۶۶۳۳
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۰ 24 June 2019

به گزارش تابناک ایلام؛ مجید عسگری فرماندار دهلران در حاشیه بازدید از غسالخانه بهشت رضا(ع) شهر دهلران از راه‌اندازی نمایندگی پزشکی قانونی در دهلران خبر داد و اظهار داشت: با توجه به بعد مسافت بسیار طولانی از مرکز شهرستان تا مرکز استان و تحمیل هزینه‌های اضافی بر خانواده متوفی که به‌دلیل نبود پزشکی قانونی و مرجع صدور جواز دفن این موضوع به‌عنوان یک مطالبه عمومی در دستور کار فرمانداری دهلران قرار گرفت.

وی افزود: طی مکاتبات و پیگیری‌های صورت گرفته با پزشک قانونی استان امکان راه‌اندازی نمایندگی پزشکی قانونی در شهرستان دهلران فراهم شده است.

فرماندار دهلران با اشاره به همکاری و مشارکت شهرداری به‌عنوان متولی غسالخانه مرکزی شهر دهلران، تصریح کرد: احداث سالن تشییع نیز در دستور کار قرار گرفته است.

وی با اعلام اینکه تمامی تجهیزات مورد نیاز توسط پزشکی قانونی استان تهیه و تأمین شده است، بیان داشت: با راه‌اندازی نمایندگی پزشکی قانونی در دهلران دیگر نیازی به انتقال اجساد متوفی که بر اثر مرگ مشکوک یا به‌طور کلی هر فوتی که به نیروی انتظامی اطلاع داده می‌شود و براساس وظیفه نیروی انتظامی و با دستور مقام قضایی برای تعیین علت فوت به پزشکی قانونی ارجاع داده می‌شوند، نخواهد بود./ح

فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار